Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ligger langt ned i bekkenet med hodet og jeg kjenner hikking helt nederst ved symfysen og i halebeinet.. men sikkert forskjellig det også
Tja.. hvem vet.. ikke vært på ul siden oul - bare jordmor som sier det.. mamma brukte 48 t på sin første, så har ingen store forhåpninger ;-) men alt positivt blir selvfølgelig tatt godt imot!Tror du er heldig, Lizzed! Min venninne sin baby ligger også langt nede i bekkenet, og da hadde UL-legen sagt at hun antagelig kom til å få en rask fødsel, for mye av "jobben" med å komme seg ned i bekkenet var gjort allerede. Så jeg er misunnelig!
Min ligger langt ned i bekkenet med hodet og jeg kjenner hikking helt nederst ved symfysen og i halebeinet.. men sikkert forskjellig det også
Tror du er heldig, Lizzed! Min venninne sin baby ligger også langt nede i bekkenet, og da hadde UL-legen sagt at hun antagelig kom til å få en rask fødsel, for mye av "jobben" med å komme seg ned i bekkenet var gjort allerede. Så jeg er misunnelig!
Men ser ut som de fleste mener det er overkropp som beveger seg...?Godt å høre det ikke var hodet. Den lille har ligger i hodeleie i mange uker, men her om dagen kjente jeg skikkelig hikking oppe ved ribbeina mine.
Hos meg var det bare ene siden av magen min som beveget seg, og kjente rytmiske bevegelser. Og jeg har jo baby på tvers/skrå.Jeg tror hele kroppen beveger seg.. Jeg kjente ihvertfall hele babyen når hun hikket, men da helt mot slutten!
Men ser ut som de fleste mener det er overkropp som beveger seg...?
Eller har jeg misforstått?
Kjenner hikk i hele kroppen hennes nå. Men før hun fylte opp så god inni der så kjente jeg det best i ryggen/rompen hennes selv om hodet er festet og godt ned.
Hehe, ja.. Det trodde alle! Men hun er inni der enda Har helt vanvittige maserier og nedpress, men ingen baby har kommet ut enda. Så da får jeg bare vente på at kroppen min skal få til dette Prøver og ignorer det, og leve som normalt. Tøft, men prøver og være positiv!ikke skjedd noe til deg enda?
virket da som du var såå nære fødsel..
Hehe, ja.. Det trodde alle! Men hun er inni der enda Har helt vanvittige maserier og nedpress, men ingen baby har kommet ut enda. Så da får jeg bare vente på at kroppen min skal få til dette Prøver og ignorer det, og leve som normalt. Tøft, men prøver og være positiv!