Hevn

dere som ikke skjønner hvorfor man vil ha hevn,har kanskje ikke opplevd noe sånt heller...
Så vær glad for det!!!

ORIGINAL: ¤Kine¤

dere som ikke skjønner hvorfor man vil ha hevn,har kanskje ikke opplevd noe sånt heller...
Så vær glad for det!!!

å jo, opplevd det har jeg nok. Men gikk mer utover meg enn han. Nå angrer han seg fælt og han som sliter ettersom han er luft for meg.

Så vær glad for det!!!

Sjønner kjempe godt at folk tenker mye på og har lyst å ta hevn.. Men forstår ikke at voksne damer med barn kan gjøre mange av de tingene som blir nevnt her inne.. Synes mye av det er lavmål..

ORIGINAL: Manne85

Så vær glad for det!!!

Sjønner kjempe godt at folk tenker mye på og har lyst å ta hevn.. Men forstår ikke at voksne damer med barn kan gjøre mange av de tingene som blir nevnt her inne.. Synes mye av det er lavmål..

Du snappa orda utav munnen på meg.

hehe.. ler av mange gode forslag assa.. syns han fortjener en liten hevn du kan gosse deg over.. så dritt han har vært mot deg! enkelte menn kan man bare kasta over bord, men akk så deilige de kan være i blandt.

men gjør en lite ting som han kanskje ikke tenker over er hevn en gang... som du vet han får følger av.. og stress ikke med at du blir anmeldt for å ta dekkene hans eller riper opp bilen, sannsynligheten for at han finner ut at det er deg er liten!! he he.. håper du får gjort en ting som gleder deg litt.. det fortjener du..

mohahaha

ORIGINAL: ~Trine~

ORIGINAL: Manne85

Så vær glad for det!!!

Du snappa orda utav munnen på meg.

Ja, godt sagt[:)]

Stusser veldig over rådene om å ligge med en kamerat av han?! Skal man ligge med et menneske man ikke en gang er betatt av, risikere kjønnssykdommer, dårlig rykte, dårlig selvbilde, at han ikke forteller det til exen osv, osv for å "hevne" seg? Hvem f går det ut over da? Jo deg selv!

For å smøre det litt ekstra inn så må vi heller ikke glemme om denne damen faktisk viser seg å være en han er blitt ordentlig glad i, og at dette er et fint forhold som vil vare i mange, mange år? Det er ikke slik at selv om vi er forelsket i noen at det må være like sterke følelser fra partneren vår sin side, og da må det være lov for han å gå videre dersom han finner en som passer bedre for han.

Gråt, bann, legg stygge planer, ønsk han alt ondt og vær forbannet, men hold deg for god til å finne på noe faenskap. det setter deg bare i et veldig dårlig lys, og folk kommer til å si "jeg forstår godt at han ikke maktet bo sammen med den gale kjærringa der".

ORIGINAL: Nattravna

Så vær glad for det!!!

Kvinner klager støtt på hvor drittsekker menn kan være, syns denne tråden beviser at kvinner tydeligvis kan tenke ut like mye dritt som mannfolk.

Ja det har jeg visst lenge...[:D]

ORIGINAL: Snart bestemor!

Stusser veldig over rådene om å ligge med en kamerat av han?! Skal man ligge med et menneske man ikke en gang er betatt av, risikere kjønnssykdommer, dårlig rykte, dårlig selvbilde, at han ikke forteller det til exen osv, osv for å "hevne" seg? Hvem f går det ut over da? Jo deg selv!

For å smøre det litt ekstra inn så må vi heller ikke glemme om denne damen faktisk viser seg å være en han er blitt ordentlig glad i, og at dette er et fint forhold som vil vare i mange, mange år? Det er ikke slik at selv om vi er forelsket i noen at det må være like sterke følelser fra partneren vår sin side, og da må det være lov for han å gå videre dersom han finner en som passer bedre for han.

Gråt, bann, legg stygge planer, ønsk han alt ondt og vær forbannet, men hold deg for god til å finne på noe faenskap. det setter deg bare i et veldig dårlig lys, og folk kommer til å si "jeg forstår godt at han ikke maktet bo sammen med den gale kjærringa der".

Veldig bra skrevet[:)] Selv er jeg glad jeg er ferdig med å rase fra meg. Akkurat nå håper jeg for hannes del at han treffer den rette hver gang han går inn i et nytt forhold. Høres gjerne rart ut, men skal ungene ha kontakt med faren sin ville jeg satt pris på at han hadde en dame som han oppriktig var glad i og som er glad i ham. Nå gjennstår det bare å se om det skjer for min del, for der er det visst nye forhold tre ganger i året eller mer[&:]

Back
Topp