Hevn

Beste hevnen er som mange andre her sier; ta deg godt ut, vis at du er OVERLYKKELIG uten han osv..  GUD så jeg av og til skulle ønske det sto: "formue: 689482490,- på meg på skattelistene, så han jeg vil "hevne" meg på skulle sett!!![:D] Men det er vel for mye å håpe på ja.. Kanskje ligge med en kompis av han også, som en her oppe sa? Bare vis at du har det godt uten han, er den aller beste hevn!!![:)]

Ville ikke ha ripa opp bilen, det ser jeg mer på som et slags nederlag. Altså, han får på en måte "makta" dersom du hevner deg på han på slike måter. Samtidig kan han ta igjen ved å melde deg til politi osv..

*poff*

Tar muligens tid å se det, men at du har det bedre uten han vil nok før eller siden påvirke han på en måte.
Skjønner veldig godt at du er sint, men den bitterheten og hevnlysten kommer til å falle tilbake på deg tilslutt[&:] Er vanskelig, men å komme seg videre, prøve å tilgi og rett å slett ha det superbra med seg selv er den beste hevnen man kan få.

ORIGINAL: ~¤~otilie~¤~

Lur han til sengs, film det, og send det til nydama (den er vel superslem[&:])

Hehe. Han er faktisk en mann som ikke lar seg lure til sengs med mindre mann er friskt blod...

Skjønner behovet. Har ikke selv opplevd utro mann, men utro stefar har jeg helt klart fått med meg.

Fantaserte om hevn leenge. Stakk av med endel ting som betydde noe spesielt for han for eksempel.
Ble kjempesint på mamma som ikke hadde krefter til å hevne seg (jeg ville passet på å komme økonomisk styrka ut av noe slik i alle fall...)

Nå 10 år senere angrer han. Ha ha!
Mamma er gift på nytt. Har en flott jobb, god økonomi og et supert liv.
Han er nyskilt med en atpåklatt som har kostet ham dyrt rent økonomisk (den dama passa på å få det hun skulle rent økonomisk heldivis)

Jeg kjenner jeg tenker det er karma. Han får som fortjent. Passer på å gni det inn hver gang jeg snakker med noen i hans omgangskrets.

Men slik langsiktig hevn er kanskje ikke det du vil akurat nå. Bor dere på et mindre sted ville jeg prøvd å alliere meg med noen som kunne sluppet ut noen kjipe rykter om han. Kjønnsykdommer er alltid bra pratestoff [;)]

Kjenner den følelsen såååååååååååååå godt [:@] men det er tanken som teller. Lag masse planer om hevn, men bare i tankene, DET hjelper. Been there, done that [;)] Alt annet du måtte finne på "live" kan jo fort slå tilbake på deg selv, og da blir det du som taper alikevel.

ORIGINAL: askeladden

Kjenner den følelsen såååååååååååååå godt [:@] men det er tanken som teller. Lag masse planer om hevn, men bare i tankene, DET hjelper. Been there, done that [;)] Alt annet du måtte finne på "live" kan jo fort slå tilbake på deg selv, og da blir det du som taper alikevel.

Signerer den!!!!

ORIGINAL: Lissyjane

Hvis du absolutt må gjøre noe så egg bilen hans når det er frost ute.

DET gjorde vi i "russetiden"...eller kan vel kalle det oppkjøringen..begynte i januar[8D] Kan gjøre ganske bra skader!

Men et lurt tips da, få noen til å gjøre det for deg! Iallfall ikke bli sett der. For det kan gjøre bra skader på lakken[8D]

Har du tilgang til mailen hans??
Slett alle mailene, og lat som ingenting. D gjorde jeg t x'n min..
Å så la jeg an på kompisen hans som han bodde sammen med, og gikk t sengs med han. DEN svidde noe jæwli for han, og jeg hang over dassen etterpå..[:'(] Æsj for en type, men hva gjør man ikke for litt hevn..[8|]

Legg knuste glassbråt rundt dekkene hans, så han punkterer.
Stapp en banan i eksospotta..[8D]

Og foruten om d, gi deg selv en ny hårfrisyre, flørt masse, forny garderoben din..[;)]

Ett eller anna som ødelegger forholdet hans med nydama!

Dessuten signerer jeg hu over med banan i eksospotta. haha..

Mange gode tips her ;)
Hadde tilgang til mailen, men den kan du tro han skifta passord på når frøken Flyvertinne dukka opp...

ORIGINAL: Najila

Hvis jeg skulle hevna meg sånn, så hadde jeg heller lagt energien, bitterheten og hatet i å jobbe steinhardt på å få en bra økonomi, flott kropp, flott garderobe og en flott mann, så kunne han sitte der å angre på at han gikk fra meg![;)]
Å ødelegge andres eiendom kan du få straff for ja, både fengsel og bot, alt etter som..

den er jeg heelt enigi!!=)

Her sitter dere faktisk og oppfordrer/jatter med henne til å utføre noe kriminelt.. noe som kan få store følger for deg.. er jo ikke bare boten du mulig får.. men du havner også i strafferegisteret.. og hvor kult er det??

Jeg skjønner behovet ditt.. til å få ut litt aggresjon osv... men tror du taper mye mere på det.. enn å bli glad.. lettet.. eller hva du er ute etter.. følelsesmessig..

Jeg ville som flere andre her sier ha prøvd å gått videre.. vise han at du er for god for han! Hans tap! ikke ditt[;)] Han virker som en drittsekk spør du meg.. så tror du bare skal heve deg over dette jeg.. det er han som er dum.. han som har gjort noe dumt.. og får heller håpe at hun blonde dama hans gjør noe hun ikke skulle ha gjort.. sånn at han får smake sin egen medisin[8D]

Hvis jeg skulle hevna meg sånn, så hadde jeg heller lagt energien, bitterheten og hatet i å jobbe steinhardt på å få en bra økonomi, flott kropp, flott garderobe og en flott mann, så kunne han sitte der å angre på at han gikk fra meg![;)] (Quota dette) I tillegg hadde jeg tenkt på at du har jo ut av dette fått en utrolig vakker liten datter som du elsker over alt og ikke ville vært foruten!

beste hevnen er jo å leve et bedre liv enn han!!!! fiff deg opp, få deg ny kjæreste, jobb etc!!

ORIGINAL: CogJ

hahaha, var et genialt forslag her..

betal noen til å ha sex med damen hans... haahah[8D][8D]

Hahahaha jeg er helt enig med den...få noen til å ligge med dama....[:D][:D]
Helst filme det..haha..:P

Men ikke gjør noe ulovlig,det kan kun komme tilbake på deg selv...ikke lurt..

ORIGINAL: lovvise

Jeg har en skikkerlig barnslig hevn....

Kjøp et stort, langt skjegg på en leketøysbutikk. Så må du komme deg usett frem til postkassa hans om kvelden og legge det oppi.
Ok, er kanskje ikke hevnen som svir mest...men tenk så morsomt da når han forteller andre om hva han fant i postkassa si....hahahaha skjegg i posten[:D][:D][:D]

Jeg er barnslig jeg[:D]

HAHAHHAHHAHAHA jeg ler meg ihjel[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ju9ta

Har du tilgang til mailen hans??
Slett alle mailene, og lat som ingenting. D gjorde jeg t x'n min..
Å så la jeg an på kompisen hans som han bodde sammen med, og gikk t sengs med han. DEN svidde noe jæwli for han, og jeg hang over dassen etterpå..[:'(] Æsj for en type, men hva gjør man ikke for litt hevn..[8|]

Legg knuste glassbråt rundt dekkene hans, så han punkterer.
Stapp en banan i eksospotta..[8D]

Og foruten om d, gi deg selv en ny hårfrisyre, flørt masse, forny garderoben din..[;)]

Seriøst..? Er en smule sjokkert her jeg sitter..!

Tja... du får ei bot, du må betale skaden, prøvetid.

Faren vil etter dette ha "noe" på deg som gjør at du vil stille svakere enn han i en barnefordeligssak.

Hvem går dette ut over??? DEG og ungen din!

Jeg skjønner ikke vitsen med å ta hevn...
Jeg hadde bare dritt i hele idioten og latt han ha det så godt..

Det vondeste for han blir vel hvis du behandler han som luft! At han ikke eksisterer i din verden!
Hans meninger betyr ingen ting, hans tilstedeværelse betyr ingen ting osv..
Du må bare lære deg å elske deg selv, og få det godt alene eller evt sammen med en mye bedre mann,- og da vil nok denne hevnlysten forsvinne! Å gjøre noe kriminelt vil bare forverre hans og andres syn på deg! Se deg for god til det!!!

Tenk heller på det du har! Et nydelig barn! Og Du vil vel ikke gjøre noe dumt som mamma!
Nei, tren (det gir gode endorfiner), finn noe som gjør deg glad, vær positiv, og glad for at du ikke deler livet med en tosk som vil såre deg og gjøre deg vondt!!!!!! Når du har d godt selv, vil det skinne igjennom, og når han etter denne flyvertinneforelskelsen kommer til seg selv igjen, kan han virkelig se hva han gikk glipp av sammen med deg og barnet deres!

Lykke til, og håper du ikke gjør noe som du vil være flau over å måtte fortelle lille barnet ditt endag![:)]

Back
Topp