Hevn

Roxanne

Elsker forumet
Jeg vet dette er sykt barnslig, men jeg klarer ikke å sitte å ha det så vondt, jeg som er helt uskyldig, imens eksmannen stikker i fra meg og barnet sitt, og er lykkelig sammen med en ny dame. Jeg er nødt å ta hevn, noe som svir. Noe som kan gi ham LITT smerte for det han har gjort, i og med at han har null samvittighet.

Noen som vet hva som skjer hvis jeg riper opp hele bilen hans? Kan jeg risikere å få en klekkelig bot eller fengselsstraff eller noe? Noen som har noen tips til andre typer hevn? Eller skal alle bare svare "du får det ikke bedre ved å hevne deg"...

ORIGINAL: Roxanne

Jeg vet dette er sykt barnslig, men jeg klarer ikke å sitte å ha det så vondt, jeg som er helt uskyldig, imens eksmannen stikker i fra meg og barnet sitt, og er lykkelig sammen med en ny dame. Jeg er nødt å ta hevn, noe som svir. Noe som kan gi ham LITT smerte for det han har gjort, i og med at han har null samvittighet.

Noen som vet hva som skjer hvis jeg riper opp hele bilen hans? Kan jeg risikere å få en klekkelig bot eller fengselsstraff eller noe? Noen som har noen tips til andre typer hevn? Eller skal alle bare svare "du får det ikke bedre ved å hevne deg"...

Du kan få bot/straff ved å ripe opp bilen hans...

Hevn som svir... hmmm...... det er vel kanskje litt drastisk, men hva me å ligge me en god kamerat av han eller noe? Kan tenke meg at det kan svi greit......

Hvis jeg skulle hevna meg sånn, så hadde jeg heller lagt energien, bitterheten og hatet i å jobbe steinhardt på å få en bra økonomi, flott kropp, flott garderobe og en flott mann, så kunne han sitte der å angre på at han gikk fra meg![;)]
Å ødelegge andres eiendom kan du få straff for ja, både fengsel og bot, alt etter som..

beste hevnen er jo at du har det bedre enn han! gå skikkelig inn for å vise at du klarer deg bra og har det mye bedre uten han! tenker den svir mer enn en ripe i lakken.
du kan bli straffa for å ha ripa lakken og i verste fall hvis han skulle finne på å sloss for ungen så har han en rimelig stor fordel på sin side når han legger frem at du har ripa bilen! de kan vri den kanskje langt.

Han bryr seg ikke om det, skjønner du. Jeg fikk blomster på døra fra bestemoren min som han trodde var fra en fyr, og jeg har lata som om jeg greier meg så fint, og da blir han bare blid for at det ikke fikk så store konsekvenser likevel...

Jeg skjønner at å bli lykkelig og alt det der er "den beste hevnen" i mange tilfeller, men ikke overfor en sånn amøbe som ham. Da tror jeg at jeg må gå simplere til verks.

Alle kompisene hans er stygge :S Ellers et godt forslag ;)

syns du skal stikke hull på alle fire dekkene på bilen hans jeg... det er kjipern når han skal på jobb.. eller bare ta ett dekk om gangen, ett i uka eller noe.. hehe. dete r sånn koselig hevn syns jeg:o)

ORIGINAL: mella26

syns du skal stikke hull på alle fire dekkene på bilen hans jeg... det er kjipern når han skal på jobb.. eller bare ta ett dekk om gangen, ett i uka eller noe.. hehe. dete r sånn koselig hevn syns jeg:o)

god idè[;)]

Gjorde han deg noe annet enn å forlate deg for en annen?

Det er vel hevn nok at han ikke får leve sammen med barnet sitt? Det er sikkert ikke noe enkelt for han. Noen ganger passer man bare ikke sammen, og da må det være lov å bryte ut av et forhold, uansett hvor mye det smerter den som blir sittende såret igjen.

beste e å komme seg videre og virkeli få orden på livet på alle måter, helse, økonomi osv og tenk hvis du finner et realt mannfolk, da tror eg all hevnlyst forsvinner når du finner ut at du har det bedre uten ham..

Ja, han giftet seg med meg, og var utro 6 mnd etterpå, og løy om det i to måneder. Og etter han endelig turte å innrømme det, så valgte han henne uten å prøve å jobbe med oss, og så løy han en hel del igjen, og behandlet meg sykt, sykt dårlig. Men bevares, det er sikkert jeg som er dum......

da høres det ut som du har det bedre uten ham[&:][:'(]

Det finnes en bok som heter: "Hevnerens Håndbok"[;)][8D]

ORIGINAL: kimb

Det finnes en bok som heter: "Hevnerens Håndbok"[;)][8D]

Se det! Løper til bokhandelen i morgen den dag! ;)

Få noen til å ligge med dama hans. Så får han smake sin egen medisin...

Legg en spiker under et av hjulene på bvilen, når han kjører, punkterer han...

ORIGINAL: Mamasan

ORIGINAL: Roxanne

Ja, han giftet seg med meg, og var utro 6 mnd etterpå, og løy om det i to måneder. Og etter han endelig turte å innrømme det, så valgte han henne uten å prøve å jobbe med oss, og så løy han en hel del igjen, og behandlet meg sykt, sykt dårlig. Men bevares, det er sikkert jeg som er dum......

det er INGEN som sier du er dum, jeg tror de aller fleste ville følt et sterkt behov for hevn her altså!!! når man er midt i den situasjonen så er det vanskelig å tenke klart, over hva som er det lureste fremfor hva man har et sterkt behov for.
jeg bare sa at jeg tror det svir myyye mer for han om du bare "glatt" kommer over dette, viser at du klarer deg faktisk enda bedre enn han, og så kan han sitte igjen der med fingern i raua og ha vært utro mens du kommer deg godt over han [:)]

På sikt, ja. Om fire-fem år har jeg babyen til den nye fantastiske kjæresten min i magen, og det er slutt med han og den lille blonde tøsa. Men i mellomtiden er jeg rett og slett nødt å få ut litt aggresjon for å komme meg dit.

Vet hvordan det føles[:'(] Jeg tok alle kvitteringer når eksen var utro og stakk av med alle tingene på dagen! Det føltes godt når han ringte etter jobb, helt fortvivlet og trodde han hadde blitt ranet[;)] Og det hadde han jo egentlig blitt[8D]

Jeg hadde også tillgang på passordet hans på mailen og nesten alt annet så jeg hadde det ganske gøy med å finne på masse tull der også[:D] Huff, blir oppgitt over meg selv[8|]

Idag er han sammen med samme dame han var utro med og de har en liten datter på 7 mnd, Nå idag ønsker jeg han alt godt og er helt ferdig med han, men jeg måtte bli sammen med sambo før jeg følte det sånn[:D]

ORIGINAL: mella26

Hadde jeg også gjort..

Back
Topp