Herslig optimistisk!

marijanne

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg vet ikke om det er det faktum at jeg har termin i dag og vet at det ikke er lenge igjen, eller om det er for jeg fant det dyre skjerfe mitt som jeg har lett etter i hele dag, men i kveld er jeg fryktelig rolig og optimistisk! Tenker bare at gutten min kommer når han kommer, koser meg med magen, koser meg med alenetid, og er bare rolig! :) Det har jeg IKKE vært de siste tre ukene med snuing av gutten, voldsomme bekkensmerter, nedpress, menssmerter, nerver i klem, kvalme og vet hva.. Nå nyter jeg bare den siste tia og måtte bare få det ut til noen!! :) Også i håp om at dere andre som også er lei får noe positivt å lese på :D

hatt det sånn jeg og. men fikk passert termin for 6 dager siden å har slappet av hele uka, mens familien min stresser med at nå må han jo komme snart! så har jeg puslet med de siste tingene, som å sette på sengetøy til småen og koser meg i sofaen og bare koser meg =) er lenge til vi får alenetid igjen så vi kan liksågodt nyte det mens vi kan =) og for første gang på lenge får jeg ikke halsbrann av te! så koser meg med en kopp te nå i kveld, for i morra kan det hende jeg blir satt i gang, å da blir man på sykehuset noen dager... så gleder meg til å se bones å bare kose meg i kveld! =)

Så deilig å ha det sånn :D Jeg er i sånn drittlei-modus så godt å høre at dere som har passert termin opplever det anderledes nå :D
Da er det bare å nyte de siste dagene da :):)

Så godt å se at andre har det likt! Da får vi bare fortsette å være positive og "hang in there" :D Snart kommer kosebabyene våre :D <3

Back
Topp