DO IT!!! Kjempetøft gjort! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
Du skal i alle fall ikke kjøre selv, det er banna beint sikkert![:D]
Escuro sier du har sangstemme og jeg stoler på henne!![;)][;)]
ORIGINAL: Lenore1983
Menneh... Hun har hørt meg synge EN gang.... Singstar og hun var rusa på monsterbuzz-seier, øl og godis! Ikke særlig pålitelig kilde det der altså[:D][:D]
ORIGINAL: Skorpion77
Menneh... Hun har hørt meg synge EN gang.... Singstar og hun var rusa på monsterbuzz-seier, øl og godis! Ikke særlig pålitelig kilde det der altså[:D][:D]
Hehe, ser det for meg!!
Altså, hvis du har kvalifisert deg, da er du jo god da. Synes du skal hive seg på om du har et snev av lyst. Det er jo nå du har sjansen!!
Menne, jeg ser jo at datoen var lite gunstig, ja. Hvis du virkelig vil trekke deg, så er ikke det teit nei. Heier på deg uansett avgjørelse jeg!!
Heiaaa!!
ORIGINAL: Skorpion77
Hehe, ser det for meg!!
Altså, hvis du har kvalifisert deg, da er du jo god da. Synes du skal hive seg på om du har et snev av lyst. Det er jo nå du har sjansen!!
Menne, jeg ser jo at datoen var lite gunstig, ja. Hvis du virkelig vil trekke deg, så er ikke det teit nei. Heier på deg uansett avgjørelse jeg!!
Heiaaa!!
Nåja. Nivået var ikke allverdens og de hadde sensorer rundt i lokalet som plukket opp applaus og jubel og de med mest utslag gikk videre[8D]