Herreguuuud!

Grattissssss [:)][:)][:)]

Å go for it.. vi venter på deg i byen når vinneren kommer [:D][:D][:D]
Dette klarer du [;)]

ORIGINAL: Trone

Du skal i alle fall ikke kjøre selv, det er banna beint sikkert![:D]

Nei det skal jeg love deg[:D] Av flere grunner, den største er vel at jeg ikke har lov, he he[:D]

Uff, jeg tør egentlig ikke altså! Og filming er uaktuelt, he he. Men hvis jeg blir full nok kan det jo alltids hende jeg slår til med en ønskereprise, ha ha ha[:D]

Ha ha ha, be careful what you wish for, Tronis[:D] Nå må dere huske på at dette er karaoke, og vi vet jo alle at det ikke er så veldig høyt nivå sånn jevnt over på de som stiller, så jeg må nok skuffe dere hvis dere tror at dere har en sanger på forumet, he he[:D]

Hahah, nå har du bedd om det lenore [:D] Neida, du kommer til å vinne.. lett [:)]
Escuro, finnes det karaoke bar i bergen by som vi kan stikke innom på lørdagskveld? [:)]

JEG VIL HØRE LENORE SYYYYYYYYYNGE [;)][;)][;)][;)][;)]

Ha ha ha, tøysejenter[:D]

Neeeeida![:D]

Go for it!!
Er jo bare gøy!
Eg kom på 2.plass i norgesmesterskapet for noen år siden.... Sååååå bittelite unna å vinne en tur til Las Vegas for 2.... [&o][:D]

Skulle ikke være med en gang, var kvalifisering på en fredag på en pub eg har jobbet på tidligere, ble så og si tvunget opp av folk (selv om eg var på jobb) pga mine tidligere fyllakaraokepresisjoner (ja fyyyy)... Skulle på jobb på lørdagen og, og jaggu vant eg semifinalen da, selv om eg måtte løpe midt i sangen pga bråk, hahaha....

Åj! da er nok du en del hakk bedre enn meg[:)] Surt å komme på andreplass da, men sikkert spennende å være med så langt[:)]

Escuro sier du har sangstemme og jeg stoler på henne!![;)][;)]

Menneh... Hun har hørt meg synge EN gang.... Singstar og hun var rusa på monsterbuzz-seier, øl og godis! Ikke særlig pålitelig kilde det der altså[:D][:D]

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

do it do it do it do it !

Har jo ingenting å tape på det vel ?! Tenk kor artig det blir :D

ORIGINAL: Lenore1983

Menneh... Hun har hørt meg synge EN gang.... Singstar og hun var rusa på monsterbuzz-seier, øl og godis! Ikke særlig pålitelig kilde det der altså[:D][:D]

Hehe, ser det for meg!!

Altså, hvis du har kvalifisert deg, da er du jo god da. Synes du skal hive seg på om du har et snev av lyst. Det er jo nå du har sjansen!!

Menne, jeg ser jo at datoen var lite gunstig, ja. Hvis du virkelig vil trekke deg, så er ikke det teit nei. Heier på deg uansett avgjørelse jeg!!

Heiaaa!!

Så gøy[:D][:D] Klart du blir med. *Wish I had a singstar at home* *mimre lenge siden*[:D][:D]

ORIGINAL: Skorpion77

Hehe, ser det for meg!!

Altså, hvis du har kvalifisert deg, da er du jo god da. Synes du skal hive seg på om du har et snev av lyst. Det er jo nå du har sjansen!!

Menne, jeg ser jo at datoen var lite gunstig, ja. Hvis du virkelig vil trekke deg, så er ikke det teit nei. Heier på deg uansett avgjørelse jeg!!

Heiaaa!!

Nåja. Nivået var ikke allverdens og de hadde sensorer rundt i lokalet som plukket opp applaus og jubel og de med mest utslag gikk videre[8D]

ORIGINAL: Skorpion77

Hehe, ser det for meg!!

Heiaaa!!

Nåja. Nivået var ikke allverdens og de hadde sensorer rundt i lokalet som plukket opp applaus og jubel og de med mest utslag gikk videre[8D]

Haha, hvis det er på den måten det foregår er du jo garantert seier med alle febbissene i heiagjengen!

Hva er premien? En sydentur for 145?

Back
Topp