Herregud!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg er såå glad i den lille kroppen i magen min allerede at jeg tror jeg SPRIKKER!!! Bare det å kjenne spark gjør at jeg kan ligge å le for meg selv i senga om morningen.. [:D] Og samboer er SÅ engasjert og er helt i hundre når han kjenner sneipen sin sparke.. Han kan ligge å se og kjenne på magen i lange tider.. [:D] 
Dette svangerskapet var ikke planlagt, men vi var aldri i tvil om at vi skulle beholde det da.. Nå er jeg så glad for at det som skjedde virkelig skjedde!! Har bare lyst å danse og sprette rundt av GLEDE!!! Og jeg er jo faktisk i så god form nå i svangerskapet som jeg aldri har vert! Hadde en STRI start jeg..
Nå kjenner jeg at sneipen driver å baler på i magen min, og jeg NYTER hver eneste bevegelse.. [:D] (Selv om det er litt ubehagelig av og til.. [&:][:D])

Har det bare helt fantastisk for tida jeg.. [:D]

Så deilig å høre! Kos dere!

så deilig!! Sitter også og nyter herlige spark nå - det er helt utrolig at det er et liv der inne!! Er så nysgjerrig på hvem det er som ligger der, og gleder meg noe helt vilt til å møte han/henne... om tiden bare kan gå litt fortere?! [:D]

sant det sleepy - jeg må for eksempel handle inn møbler og sånt til småtten... Snakket med han som skal tapetsere barneværelset vårt i dag, og han er på ferie denne uken, men kanskje han kan sette igang neste uke. Hadde vært deilig å være ferdig altså!!

Jeg har liksom prøvt å glede meg tidligere men har liksom ikke fått det helt til, men nå siste par ukene har det bare VELTET innover meg med morslykke!!!!
Herregud!!! Dette er spennende!!

ORIGINAL: lenemor

sant det sleepy - jeg må for eksempel handle inn møbler og sånt til småtten... Snakket med han som skal tapetsere barneværelset vårt i dag, og han er på ferie denne uken, men kanskje han kan sette igang neste uke. Hadde vært deilig å være ferdig altså!!

skulle ønske det kom noen å tapeserte barnerommet vårt også... er enda ikke helt ferdig med gangen, å så må vi ta fatt på barnerommet... hu... plutselig er det veeeldig kort tid igjenn....

så rørendeeg får tårer i øyene av å lese hva du skriver.eg glede og vettet av meg nå,eg begynne å ble skikkelig uttålmodig.eg glede meg te å kyssa og klemma og gi all den kjærligheten eg har til min HELENE!!!!!

Så koslig. Gleder oss så her også. Jeg blir nesten gal av å vente. Er bare sååååå klar til den lille kommer ut [:D][:D][:D][:D][:D]

Så koselig å lese!!!

Du beskriver akkurat hvordan jeg har det om dagen...det er bare så fantastisk! Jeg les mange ganger om dagen fordi Maja sparker og er så aktiv der inne i magen. Det stikker hele tiden noe ut av magen, og når jeg trykker tilbake så får jeg respons....det er herlig!!!

Vi får bare kose oss de siste ukene....tida kommer til å fly!

Klem, M 

Back
Topp