Jeg er såå glad i den lille kroppen i magen min allerede at jeg tror jeg SPRIKKER!!! Bare det å kjenne spark gjør at jeg kan ligge å le for meg selv i senga om morningen.. [:D] Og samboer er SÅ engasjert og er helt i hundre når han kjenner sneipen sin sparke.. Han kan ligge å se og kjenne på magen i lange tider.. [:D]
Dette svangerskapet var ikke planlagt, men vi var aldri i tvil om at vi skulle beholde det da.. Nå er jeg så glad for at det som skjedde virkelig skjedde!! Har bare lyst å danse og sprette rundt av GLEDE!!! Og jeg er jo faktisk i så god form nå i svangerskapet som jeg aldri har vert! Hadde en STRI start jeg..
Nå kjenner jeg at sneipen driver å baler på i magen min, og jeg NYTER hver eneste bevegelse.. [:D] (Selv om det er litt ubehagelig av og til.. [&:][:D])
Har det bare helt fantastisk for tida jeg.. [:D]
Dette svangerskapet var ikke planlagt, men vi var aldri i tvil om at vi skulle beholde det da.. Nå er jeg så glad for at det som skjedde virkelig skjedde!! Har bare lyst å danse og sprette rundt av GLEDE!!! Og jeg er jo faktisk i så god form nå i svangerskapet som jeg aldri har vert! Hadde en STRI start jeg..
Nå kjenner jeg at sneipen driver å baler på i magen min, og jeg NYTER hver eneste bevegelse.. [:D] (Selv om det er litt ubehagelig av og til.. [&:][:D])
Har det bare helt fantastisk for tida jeg.. [:D]
eg får tårer i øyene av å lese hva du skriver.eg glede og vettet av meg nå,eg begynne å ble skikkelig uttålmodig.eg glede meg te å kyssa og klemma og gi all den kjærligheten eg har til min HELENE!!!!!