dette er jo overhode ikke et nordmenn fenomen, og jeg blir litt overasket over folk her inne som synes man er tilbudshorer, det handler vell strengt tatt mer om å vvære prisbevisst. Alle er kanskje ikke som oss, men vi driter faktisk ikke penger, og sist jeg sjekka så hadde vi enda ikke fått noe pengetre i hagen! Så jeg handler ofte på tilbud, om obs kommer med tilbud på kjøttdeig så handler jeg faktisk et par pakker ekstra å fryser ned. Når det er halv pris på vinterdress så handler jeg gjerne dress til neste år. Sett i en helhet klart vi bruker mye mye mindre penger når vi følger tilbud. Men jeg føler meg virkelig ikke som ei tilbudshore... tro meg tilbuds shoppere i norge kan ikke sammenlignes med f.eks hvordan det arter seg i usa! men vi har da England, tyskland, danmark, sverige osv som også er glade i tilbud. Den eneste plassen jeg kan se vi skiller oss ut må være denne svenskehandelen vi driver med pga høye priser i landet. Men selv om sverige er billigere på mat så ønsker jo også de menneskene der og betale minst mulig for mest mulig. og forøvrig opplever jeg at folk fra andre land som bor i norge er de som kanskje handler aller mest på tilbud!
forøvrig har jeg aldri latt oss gå tom for bleier, barnemat og andre nødvendigheter til våre barn, nettopp fordi jeg tar ansvar for at de skal ha alt bestandig! å gi noen andre skylla for at man går tom for bleier blir litt småli! og nå opplever ikke jeg tomme hyller som et stort problem men om man da er så villig til å betale 60 spenn for en pakke libero og heller ikke ønsker å stå fram som tilbudshore så dra på ICA da! eller spar!