I helgen skal vi ha barnfri[:)] Kjenner at det skal bli veldig deilig akkurat nå. Selv om jeg vet at jeg kommer til å savne han masse også, men jeg får jo se han igjen til søndagen[:D]
I morgen skal jeg og mamma på scrappemesse på formiddagen[:D][:D][:D] Og resten av helgen skal jeg bare bruke på gubben
Tenkte at vi kanskje skulle dra en tur på kino. Begynner å bli maaange år siden vi var på det sist. Også blir det vel ut for å spise etterpå kanskje[:)] Åååå som jeg gleder meg.
Vi skal også begynne å rydde ut av kontoret så vi skal vi flytte soverommet vårt ned. Når det er gjort kan vi endelig begynne på babyrommet til lille tulla vår
Ha en flotters helg alle sammen[:D]
I morgen skal jeg og mamma på scrappemesse på formiddagen[:D][:D][:D] Og resten av helgen skal jeg bare bruke på gubben
Tenkte at vi kanskje skulle dra en tur på kino. Begynner å bli maaange år siden vi var på det sist. Også blir det vel ut for å spise etterpå kanskje[:)] Åååå som jeg gleder meg.Vi skal også begynne å rydde ut av kontoret så vi skal vi flytte soverommet vårt ned. Når det er gjort kan vi endelig begynne på babyrommet til lille tulla vår

Ha en flotters helg alle sammen[:D]