Herlig:)

bolline

Elsker forumet
I helgen skal vi ha barnfri[:)] Kjenner at det skal bli veldig deilig akkurat nå. Selv om jeg vet at jeg kommer til å savne han masse også, men jeg får jo se han igjen til søndagen[:D]

I morgen skal jeg og mamma på scrappemesse på formiddagen[:D][:D][:D] Og resten av helgen skal jeg bare bruke på gubbenTenkte at vi kanskje skulle dra en tur på kino. Begynner å bli maaange år siden vi var på det sist. Også blir det vel ut for å spise etterpå kanskje[:)] Åååå som jeg gleder meg.

Vi skal også begynne å rydde ut av kontoret så vi skal vi flytte soverommet vårt ned. Når det er gjort kan vi endelig begynne på babyrommet til lille tulla vår

Ha en flotters helg alle sammen[:D]

Kos dikka masse!!![:)]
Nyt det![:)]

Da får du kose deg masse masse masse[:D][:D]

Her skal vi en tur til sverige i morgen og kose oss med en liten harrytur og kose oss meg og min kjære[:D]
så håper på fint og varmt vær i morgen[:D][:D] + at jeg vet at min kjære har en liten overrakselse til meg[:D][:D]

å nydelig med barnefri[:D] nyt helga max, og kos dere masssssssse[:)]

Høres ut som om du får ei kjempe fin helg [:D] Kos dere [;)]

Oh JOY!!!!
Må koooose dere massemasse da :) :)

Så koselig da!

Her er vi endelig i gang med å få ferdig badet nede! (I hvertfall få gjort klart så pappa kan komme og legge fliser.[:)])
Gleder meg SYYYYYYKT til å ha to bad!!!! (Selv om det fortsatt nok tar noen uker...)

Ellers så er det Formula 1 helg, noe som betyr MYE tv titting....

Også har jeg en plan om å være litt flink og rydde opp litt i blomsterbedene mine ute. Er så stas å se tullipanene som jeg plantet i høst titte frem! [:)]
Har vært og kjøpt meg ny hagebok i dag og (Late Hager) så kanskje jeg får litt inspirasjon og gode tips!
Er i hvertfall VELDIG fornøyd med å ha fri i helgen![:D] Kunne bare ønske gubben og hadde det.....

Åååh, høres herlig ut...lenge siden vi har hatt kjærestehelg vi og...kanskje på tide snart[8D]
Kos dere masse i helga da[;)]

ORIGINAL: solstråle08

å nydelig med barnefri[:D] nyt helga max, og kos dere masssssssse[:)]

ORIGINAL: Mammaia 81

Oh JOY!!!!
Må koooose dere massemasse da :) :)

Hørtes heeelt nydelig ut!! Godt å få gjort litt hjemme også ikke minst finne på noe hyggelig sammen! Kose dere masse!! Er nok deilig for minsten å komme seg litt bort fra mamma og pappa også[:D]

ORIGINAL: Ungmamma90

Da får du kose deg masse masse masse[:D][:D]

Her skal vi en tur til sverige i morgen og kose oss med en liten harrytur og kose oss meg og min kjære[:D]
så håper på fint og varmt vær i morgen[:D][:D] + at jeg vet at min kjære har en liten overrakselse til meg[:D][:D]

Så spennende da[;)] Kos deg masse i helgen og lykke til med overraskelsen[:D]

ORIGINAL: HildeBo

Så koselig da!

Her er vi endelig i gang med å få ferdig badet nede! (I hvertfall få gjort klart så pappa kan komme og legge fliser.[:)])
Gleder meg SYYYYYYKT til å ha to bad!!!! (Selv om det fortsatt nok tar noen uker...)

Ellers så er det Formula 1 helg, noe som betyr MYE tv titting....

Også har jeg en plan om å være litt flink og rydde opp litt i blomsterbedene mine ute. Er så stas å se tullipanene som jeg plantet i høst titte frem! [:)]
Har vært og kjøpt meg ny hagebok i dag og (Late Hager) så kanskje jeg får litt inspirasjon og gode tips!
Er i hvertfall VELDIG fornøyd med å ha fri i helgen![:D] Kunne bare ønske gubben og hadde det.....
[/quote

Det er godt med to bad så det kan jeg forstå[:)] Flink du er som har fått satt tulipaner...Det har jeg ennå ikke fått til etter 2,5 år her, men kanskje jeg setter noen løker til høsten...

Kos deg masse i helgen[:)]

hørtes ut som en koselig helg..
kos dere masse[:D]

Back
Topp