Herjing med magen.

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Noen som vet hvor mye jeg kan herje med toåringen når magen er involvert? :p Datteren min er glad i å klatre på meg og stå på magen min. Fosteret er jo så godt skjult og beskyttet at det gjør vel ikke så mye foreløpig?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg lurer på det samme, jeg har sagt til min toåring at han må være litt forsiktig med magen fordi mamma har aua i den... Virker som om han forstår det, og herjer litt, men ikke så voldsomt, må minne han på det og..


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
det tror jeg ikke betyr så masse... uten å ha noe grunnlag for å si det egentlig, men det er jo så lite gullet i magen å så langt nede... leste at di anbefaler f.eks å slutte å spille fotball i 2 trimester...
så her herjes det med min 2 åring ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, kjenner meg så igjen :) Har også sagt til min toåringen at jeg har litt vondt i magen så han må være forsiktig. Tenker det er greit å begynner å forberede allerede nå, for han må vel ikke være mindre forsiktig med tiden ;-) Det virker som han forstår det og prøver å ikke være så voldsom. Men så blir det glemt noen minutter sener :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, kjenner meg så igjen :) Har også sagt til min toåringen at jeg har litt vondt i magen så han må være forsiktig. Tenker det er greit å begynner å forberede allerede nå, for han må vel ikke være mindre forsiktig med tiden ;-) Det virker som han forstår det og prøver å ikke være så voldsom. Men så blir det glemt noen minutter sener :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er utrolig hva 2 åringer skjønner... Min er også flink, og jeg må minne han på det, kan ikke forvente at at de som lever i nuet skal huske alt:D


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Min er jo bare året, så han skjønner ikke så mye. Kommer nok til å herje med han en god stund til!
 
Da tror jeg at jeg skal slappe av litt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp