Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebambi
får helt vondt i meg av tanken...[8D] Er såååå følsom i de... hvordan herder man dem??? [:D]
ORIGINAL: Goth.mummy
Har ikke de begynt å si at man IKKE skal herde dem da? Før var det jo anbefalt, men mange sier at dette ikke er bra lenger.. O.o
ORIGINAL: melhuspia
ingen vits i å "herde" brystvortene. Har lest det bare er tull, bruk heller skjold når det blir for vondt under amingen.
ORIGINAL: Diddij
ingen vits i å "herde" brystvortene. Har lest det bare er tull, bruk heller skjold når det blir for vondt under amingen.
Skjold funket ikke her...og jeg kjenner flere som har hatt effekt av herding.
Selve utdrivelsen av melka vil jo gjøre vondt selvfølgelig når man ammer, det er det jo ingenting som fungerer mot, men at brystvortene får litt juling for å bli vant tror iallefall jeg vil fungere.
For dere som har slitt med dette vet iallefall hva det er snakk om å ha syyyykt vondt under amming.
Selve utdrivelsen av melka vil jo gjøre vondt selvfølgelig når man ammer, det er det jo ingenting som fungerer mot, men at brystvortene får litt juling for å bli vant tror iallefall jeg vil fungere.
For dere som har slitt med dette vet iallefall hva det er snakk om å ha syyyykt vondt under amming.
skjoldene er jo laget for å beskytte mot såre brystvorter.vet hva jeg snakker om.... mitt 3 barn på vei, og jo har hatt store sår på brytvorta.
skjoldene er jo laget for å beskytte mot såre brystvorter.vet hva jeg snakker om.... mitt 3 barn på vei, og jo har hatt store sår på brytvorta.
Ja jeg vet hva skold er, men det funket ikke her...folk er vel forskjellige...
ORIGINAL: Frøken91
Har lest at d kan lønne seg for noen å klippe hull i bhen, slik at brystvortene gnikkes mot andre plagg, genser/skjorte osv slik at de blir mer herdet. Kanskje prøve det før man begynner å dra i dem, noe som mange advarer mot med fare for å provosere frem for tidlig fødsel? hmm..[8|]