Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammeskjold kan gi deg trøbbel og, gjorde det for meg tror jeg. Gutten var født litt tidlig og klarte ikke få tak i brystet så fikk brystskjold på sykehuset og da tok han detHar lest en plass at det ikke hjelper, og det med at babyen skal suge bra og rett har noen ganger ingenting å si ! Min sugde helt perfekt og lå helt rett til men jeg fikk så såre knopper at det var helt sykt! Denne gangen skal jeg ha ammeshold med på sykehuset !!
Ammeskjold kan gi deg trøbbel og, gjorde det for meg tror jeg. Gutten var født litt tidlig og klarte ikke få tak i brystet så fikk brystskjold på sykehuset og da tok han detmen, da klarte han ikke venne det av seg, og klarte ikke tømme brystet helt så jeg fikk brystbetennelser.. men noen får det til med brystskjold da
![]()
Så braJeg brukte det mye fra jeg kom hjem og to tre uker etter. Men var litt av å på da så han tok både vanlig bryst, flaske og med skjoldhan er ganske lett å venne til diverse så kommer vell an på hvordan din baby er
![]()
Har helt innovervendte nipler, så jentungen klarte ikke ta tak om jeg hadde fulle brysterble skjold her, klarte aldri venne det av så ble ett evig mas den amminga.. satser på bedre hell neste gang! har begynt å sjekke ut hva man kan gjøre med så kraftig innovervendte nipler, men det er ikke stort
Det såreste med å slite med ammingen sist er at jentungen forsøkte jo hele veien, mens jeg ikke var bra nok. jeg var konstruert dårlig. gikk veldig på psyken..

Så trist!
Jeg hadde en innover og en utover, og kunne fint bruke begge etter et par dager - I hvert fall hvis jeg tømte innover'n først. Teorien til jordmor var at ungen lærte teknikken og ble sterkere, så vi kan kanskje håpe at neste barn gir deg en annen opplevelse?
Uansett: Amming er en listen ting for moderne mødre. Du er rikelig bra nok når du klarer å skaffe flaskemat, og du er moteriktig konstruert som slipper synlige nipler under skjorta.![]()