Her sparkes det!

Flere som har opplevd å få en mellomting av vondt og ubehag når babyen bl.a sparker i magen? han var så vill igår og strekte seg ofte, så når jeg la meg inatt så merka jeg det godt på venstre side for å si det sånn :p

Er ikke no særlig når han sparker, men når han strekker seg utover så kjenner jeg det veeldig godt og får nærmest vondt x)

Last edited:
Flere som har opplevd å få en mellomting av vondt og ubehag når babyen bl.a sparker i magen? han var så vill igår og strekte seg ofte, så når jeg la meg inatt så merka jeg det godt på venstre side for å si det sånn :p

Er ikke no særlig når han sparker, men når han strekker seg utover så kjenner jeg det veeldig godt og får nærmest vondt x)
Jeg kjenner når hun strekker seg. Så jeg må dytte henne litt noen ganger. Gruver meg litt til sparking i ribbein osv :p

Jeg får også vondt i venstre siden noen ganger. Men tror det er når h*n strekker seg. Ligger med hodet ned så det er ikke spark som fører til ubehaget. H*n holder på med det akkurat nå. Føles nesten som om h*n drar noe inni der til seg (eneste måten jeg kan beskrive følelsen) ;) synes det er godt å kjenne at h*n er der ❤

Tidligere lå han med bena ned og kjente da at enkelte spark traff noen nerver eller noe. Skikkelig vondt, men kortvarig da :) Nå som hodet ligger nede er det ikke noe ubehag lenger, svetter litt til når han treffer hoftebenet enest :)

I dag har mini vært superaktiv. Sparker og sparker og sparker. H*n får puppene mine til å hoppe noen ganger :D venter på at ribbeina skal få gjennomgå for sparkene er så langt oppe nå..

I går var ikke frøkna så aktiv, mulig det var fordi det var så varmt.. Men i dag har hun hoppa og dansa rundt inni der til og med når jeg lå på magen og sola meg.. Dagene er ganske forskjellige ja.. Er så morsomt å kjenne at hun holder på, kjenner jeg må dra på smilebåndet når jeg kjenner henne :)

I dag har mini vært superaktiv. Sparker og sparker og sparker. H*n får puppene mine til å hoppe noen ganger :D venter på at ribbeina skal få gjennomgå for sparkene er så langt oppe nå..

Samme her :p igår sparka han ganske høyt oppe og litt ubehagelig var det med tanke på at jeg begynte å puste på en veldig rar måte når han gjor det. Vanskelig å forklare,,

Men ellers er det godt å kjenne at han er aktiv :D

Kan kjenne lillegutt veeeldig tydelig nå når han flytter på seg der inne :o for meg som er førstegangs føles det heelt fjærnt ut!

Litt av ei ballerina her i kveld! Bare spretter ut armer og ben over alt :p (har ikke spist godteri en gang, har sukkerstopp denne uka).

Samme her :p igår sparka han ganske høyt oppe og litt ubehagelig var det med tanke på at jeg begynte å puste på en veldig rar måte når han gjor det. Vanskelig å forklare,,

Men ellers er det godt å kjenne at han er aktiv :D

Skjønner godt hva du mener. Kroppen min sier veldig tydelig i fra hvis jeg ligger eller sitter feil for da påvirker det pusten veldig fort. Akkurat som om det blir veldig tungt å trekke pusten... frem til nå har det gått greit å ligge på ryggen men nå er det definitivt slutt på det :P

Skjønner godt hva du mener. Kroppen min sier veldig tydelig i fra hvis jeg ligger eller sitter feil for da påvirker det pusten veldig fort. Akkurat som om det blir veldig tungt å trekke pusten... frem til nå har det gått greit å ligge på ryggen men nå er det definitivt slutt på det :P

Her har jeg alltid bare liggi på sia siden jeg er for rastløs til å ligge på rygg...og spesielt hvis lillegutt er våken når jeg legger meg. Kjennes nesten ut som at han sparker så hardt at jeg gynger :p

Er det mulig at lillegutt allerede har begynt å sparke på ribbeina? :p 28+3 og kjente at han ble skikkelig vill nå. Like etter et spark så fikk jeg vanvittig ondt i ribbeina på den ene siden, noe jeg ikke har fått før :s

Er det mulig at lillegutt allerede har begynt å sparke på ribbeina? :p 28+3 og kjente at han ble skikkelig vill nå. Like etter et spark så fikk jeg vanvittig ondt i ribbeina på den ene siden, noe jeg ikke har fått før :s
Føler det samme. I kveld kom sparkene fra midjen og bevegde seg nærmere og nærmere ribbeina, til slutt følte jeg at hun traff ribbeina.. 29+5

Back
Topp