her på barneklinikken -oppdatert

Kasper var lagt inn på sykehuset i helgen han også, og han lekte med sønnen din.. de går visst i samme barnehage..[:)]
Håper Emmeline blir bedre snart!! God bedring til henne! [:)]

ORIGINAL: Looney

Huff[&o] Sender over en klem til dere begge og håper på bedre dager fremover.

Koselig at du tar deg tid til å oppdatere oss[:)]

Sign!

ORIGINAL: Kaspers mamma!

Kasper var lagt inn på sykehuset i helgen han også, og han lekte med sønnen din.. de går visst i samme barnehage..[:)]

Hihi...ja jeg fikk med meg at han lekte med en gutt som het Kasper som gikk på den avd som han gikk på ifjor [:D]
Uff da...hva feilte det han, regner med han er bra igjen siden dere er hjemme[:D]

ORIGINAL: prins07prinsesse11

Hihi...ja jeg fikk med meg at han lekte med en gutt som het Kasper som gikk på den avd som han gikk på ifjor [:D]
Uff da...hva feilte det han, regner med han er bra igjen siden dere er hjemme[:D]

Han hadde astmaanfall og lungebetennelse, men er mye bedre nå heldigvis, vi fikk kjempe god hjelp der nede[:)]

Ja, Kasper går på Bruke, de kjente hverandre igjen med en gang fra bhg [:)]

Håper Emmeline blir raskt frisk igjen.. Fortvilendes å ha det slik dere har det nå, men som du skriver i HI, er dere i trygge hender der nede [:)] Nydelig navn på jenta deres forresten [:)]

Tusen takk for hilsninger fra store og små   

Han hadde astmaanfall og lungebetennelse, men er mye bedre nå heldigvis, vi fikk kjempe god hjelp der nede[:)]

Håper Emmeline blir raskt frisk igjen.. Fortvilendes å ha det slik dere har det nå, men som du skriver i HI, er dere i trygge hender der nede [:)] Nydelig navn på jenta deres forresten [:)]

det hørtes ikke noe særlig ut....Dominick hadde lungebettenelse i en alder av 3mnd så jeg vet hvordan det er...
åhhhh går han på bruke....dominick så til meg han gikk på flisa[;)] hehe...
ja dere holder oxo til i lisleby traktene dere da ?

ORIGINAL: prins07prinsesse11

det hørtes ikke noe særlig ut....Dominick hadde lungebettenelse i en alder av 3mnd så jeg vet hvordan det er...
åhhhh går han på bruke....dominick så til meg han gikk på flisa[;)] hehe...
ja dere holder oxo til i lisleby traktene dere da ?

Vi bor på Kråkerøy, men jeg jobber på Lisleby [:)] Men har fått barnehage plass på Kråkerøy til høsten [:)] Veldig kjekkt siden jeg skal gå hjemme ett år fra sommeren [:)] Bor dere på Lisleby ell?

Huff så trist å lese[:(]
Dette er veldig leit at hun er så syk. Sender dere all verdens varme klemmer, og hold godt rundt
prinsessa di når du kan så hun kjenner alle klemmene vi sender.
Hun blir snart frisk!
Krysser ALT som krysses kan, dere er i gode hender.

Klem til deg og dine.

God bedring til lille Emmeline :)

ORIGINAL: *Rebella*

Ja, det høres virkelig helt forferdelig ut.. jeg blir redd bare av tanken [:(]

God bedring til Emmeline [:)]

[:(] tenker så mye på dere, håper alt snart blir bedre....

mange klemmer til dere begge

Huff dette hørtes helt forferdelig ut. Håper lille Emmeline blir frisk snart. Krysser fingrene for dere.

huff... så grusomt!!!
håper dere hadde en roligere natt i natt, og at du slipper å oppleve slike anfall mer nå...

så godt å høre det ser ut som om hun er på bedringens vei! fortsatt god bedring til lillemor[:D]

Godt å høre at hun er bedre [:)]

Krysser mine fingre for at hun er på bedringens vei nå.. dette må være utrolig skremmende å være med på, kan ikke forestille meg en gang redselen dere må ha for lille jenta deres.
Masse god bedring til lille jenta di[:D]

Back
Topp