her på barneklinikken -oppdatert

prins07prinsesse11

Elsker forumet
Kom brått over nett her jeg sitter....Så da tenkte jeg å oppdatere litt hvordan det er med oss..

Her er det ikke så mye bedring desverre [:(]

Mandag : ble vi plasser på  mannsrom (noe jeg ikke syns noe om) vi var ikke der mange timene før Emmeline fikk hosteanfall og kastet opp masse slim og hun fikk ikke pusten tilbake når jeg blåste på henne og gnidde henne i ryggen.det var jo kjemp skremmende.Heldigvis så forstod hun i nabosenga at hu skulle tilkalle hjelp..Og hjelpen kom og hun fikk pusten tilbake...Tårene mine bare trillet..er jo helt jævlig å si lille prinsessa mi miste pusten å bli så blå...hun pleieren trøstet meg litt og gikk så videre til vaktbytte..bare noen min seinere begynnte Emmeline å hoste og puslen sank + metting(Spo2) sank nedover [:(] så da var det på'n igjen [:'(]...den kvelden ble det bestemt at Emmeline skulle ha en pleier på seg,altså hun skulle bli lagt inn på rom med en pleier som hadde vakt på henne hele tiden.Og jeg plassert på en kontor for å sove..ble ikke mye soving den nattan...for å si det sånn.

Tirsdag : hele nattan hadde gått gansk bra og hun hadde kun hatt 2-3 hsoteanfall men fått pusten tilbake med en gang [:)] Så senere på dagen fikk vi besøk ab storebror og pappa [:D] var godt å se guttene mine igjen..
Rett før vaktbytte så så jeg Emmeline begynte å bli urolig og begynte å brekke seg og hun kastet nok en gang opp en del slim..men fikk ikke pusten tilbake så vi måtte tryke på nødalarmen og 4 pleiere kom løpende...De risstet henne og prøvd eå massere slik at hun pustet men hun trakk ikke pusten med en gang og jeg ble jo bare mer å mer skremt [:o] Dette er noe av det væreste jeg har opplevd...men siden vi er på sykehus så prøver jeg å tenke på at de får jo alltid henne til å puste....
Denne nattan fikk jeg sove inne hos henne og dte var kjempe godt å kunne være der,så jeg fikk sovet litt..men det var oxo ei som sjekket Emmeline veldig ofte just in case...

Onsdag: Ja denne dagen startet ikke så bra tidleig på moringen fikk hun hosteanfall å kastet opp og heldigvis kom pleieren inn med en gang..Pulsen gikk nedover og denne gangen gikk mettingen helt ned på 28..og den skal egentlig ikke gå under 93...jeg holdte på å gå i gulvet der jeg stod...så ekkelt var det..som dere kanskje skjønner så går ikke ting bra her [&o] Emmeline var oxo til rønken i dag og de bildene viste at hun er ganske så tett i lungene med slim [:'(] fysiodama var oxo innom en tur,men hun ville ikke gjøre noe ennå siden hun sa at alt var så tett..

Dette er noen tunge dager på sykehuset og jeg er mye lei meg og gråter..er så redd for at prinsessa mi ikke skal trekke pusten slik at hun dør fra meg...klarer ikke å la være å tenke på det heller...

Nå så skal Emmeline ha pleier på seg hele nattan og jeg skal til et annet rom i natt[:'(][:'(] gruer meg masse...

Jaja..dette ble sikkert mye surr...er i ammetåka for tiden + at ting ikke går helt våres vei [:(] så vi blir nok her en god stund til [:(]


******************************************************************************************************************

I går kveld så snakket de om å kanskje sette henne med c-papp(pustehjelp) men hun har nesten ikke hatt noe hosteanfall og mettinga har ikke gått så mye ned...HURRA [:D]
Legen var her i dag og snakket om disse rønken bildene og hun mente lungene var fortsatt veldig tette,men ellers så mente hun at hun virket bedre i dag [:)] så da er det bare å krysse fingrene for der XX.
Er liksom påtide at hun blir bedre for i morgen er det 1 uke siden helvette startet...
 
oi.. dette hørtes forferdelig ut.. stakkar Emmeline.. håper dette går fort over.. klarer ikke engsng å tenke meg hvor forferdelig det må være å være så redd for barnet sitt.. god bedring!
 
Ja, det høres virkelig helt forferdelig ut.. jeg blir redd bare av tanken [:(]

God bedring til Emmeline [:)]
 
Dette høyres veldig tøft ut. Sender dykk mange gode tankar, og håper de er i trygge hender på sjukehjuset.
 
Uffamei, dette var skremmende.. 
 
Huff[&o] Sender over en klem til dere begge og håper på bedre dager fremover.

Koselig at du tar deg tid til å oppdatere oss[:)]
 
Dette hørtes ikke noe greit ut!! Stakkars Emmeline og stakkars deg. Kan godt forstå at du blir skremt og lei deg. Håper snart det går oppover for henne og at hun er på bedringens vei!!
God bedring til snuppa!!
 
ORIGINAL: ***3godegull***

Dette hørtes ikke noe greit ut!! Stakkars Emmeline og stakkars deg. Kan godt forstå at du blir skremt og lei deg. Håper snart det går oppover for henne og at hun er på bedringens vei!!
God bedring til snuppa!!
 
uff, sender dere mange klemmer[:)]

Kjenner et par av pleierne der og de er veldig flinke, håper alle er gode mot dere[:)]
 
ORIGINAL: ***3godegull***

Dette hørtes ikke noe greit ut!! Stakkars Emmeline og stakkars deg. Kan godt forstå at du blir skremt og lei deg. Håper snart det går oppover for henne og at hun er på bedringens vei!!
God bedring til snuppa!!
 
ORIGINAL: Blomst85

Uffamei, dette var skremmende.. 


Mange tanker til dere

klem fra oss
 
Uff, så forferdelig for dere [:(] Var lagt inn på Fredrikstad i natt vi også, så da tenkte jeg på dere. Håper Emmeline kommer seg snart.
 
Å hjelpe meg, så skummelt!!

Sender mange varme tanker til dere og krysser fingrene for at Emmeline blir bedre snart!
 
Uff.. så trist å høre!!! Kan forstå at du er redd ja, må jo vær helt forferdelig å se sin lille baby slik[:(]
Bra dere er på sykehus ihvertfall, en trygghet å vite at en ikke er alene om det ihvertfall!!!
Sender dere mange gode tanker og håper at tilstanden bedres fort!!! God klem


Er det noe de kan gjøre for evt å få bort slimet eller må hun bare "heales" av seg selv???
 
Milde himmel:( så fælt å lese at den lille flotte jenten din må igjennom dette:( Kan ikke tenke meg hvor grusomt dere har hatt det disse dagene:(

Håper virkelig dette blir bra veldig fort! Stakkar lille Emmeline:( <3

Jeg og Tiril Cornelia sender dere masse gode og varme tanker og klemmer<3
 
Tenker på dere, og ønsker god bedring fra en mamma på sykehus til en annen!

Vil bare si at historien din over høres veldig lik ut som hos oss. Og nå etter over en uke på sykehus, er lillegutt MYE bedre, han har også lungebetennelse i tillegg til RS. Men jeg synes det gikk veldig seint fremover, og det er utrolig slitsomme dager fysisk og psykisk. Men dette går bra skal du se! Jeg vet hvordan det kjennes kjære deg, men det ordner seg. Dette kan de på sykehuset, stol på det. God klem til deg!
 
ORIGINAL: Dugong

Dette høyres veldig tøft ut. Sender dykk mange gode tankar, og håper de er i trygge hender på sjukehjuset.
 
Kasper var lagt inn på sykehuset i helgen han også, og han lekte med sønnen din.. de går visst i samme barnehage..[:)]
Håper Emmeline blir bedre snart!! God bedring til henne! [:)]
 
Back
Topp