Her er William...

Ja var alene ja [&o] Han kunne ikke være med når jeg var på 3d med Linnea heller..
Men pappa var med da, så han underholdt Linnea så lenge mens jeg var inne [:D]

Jannka, skal deres også hete William altså?? Det er så nydelig navn.... Vi hadde det som guttenavn og Linnea som jentenavn. Og nå har vi fått brukt begge to!![:D]
Vi har ikke kalt opp etter noen vi da...

Ikke bestemt dere enda Stredet??[:)]

ORIGINAL: fruluna

Ikke bestemt dere enda Stredet??[:)]

Nei fillern heller! Svært så vanskelig det skulle være denne gangen! Med William ble navnet bestemt rett etter ul så og si [:)]

Hmm ja vi hadde nok sliti litt hvis det skulle vært jente nå... Får håpe det plutselig dukker opp ett nydelig navn til dere [:)]
Men det er det å finne navn som passer til den ungen man har fra før også da...[&:]

Ja det er det da! Det er det jeg er så opphengt i også, men mannen er plutselig blitt gira på å kalle opp, og det synes forøvrig jeg også er fint men.....blir ikke helt fortrolig med alternativet hans OLA SØREN. [8|]

Klinger heller ikke like fint med William som Oliver, Henrik, Leander,Victor [:)]

elkser disse 3d/4d bildene. Kjempe kule. Og et utrolig fint minne...

så fine bilder [:)]
kan du sende meg på pm hvor du har tatt dem og tlf nr?? jeg vil på 3d [:D]

Superfine bilder!!! [:D] Nydelig liten gutt.

Ja, nå er det bare å løpe ut og hamstre blått sånn som vi har gjort, hihi. [:)]

Mmm ja blir mye blått fremover nå ja. Men søstra mi fikk en gutt for en mnd siden, så jeg arver mye fra henne [:)]

Fikk du pm Champ? Jeg stod inne på en annen side når jeg sendte den, så vet ikke om den gikk gjennom [&:]

Nydelige lille gutten[:)][:)][:)]

Kjempesøt! [:D]

ORIGINAL: Stredet

ORIGINAL: Jannka

Nydelig!!! Jasså, så han skal hete William? Det skal vår også, oppkalt etter min farfar... Det blir William Conrad da, så han blir oppkalt etter to oldrefedre!!!![:D]

William er jo bare NYYYDELIG navn [:)]. Har en selv så....[;)]
Så det ble Conrad som mellomnavn Jannka? Synes det var kjempefint jeg! Så er det fint å kalle opp da [:)]
Her pågår ennå diskusjonen[&:], å skulle ønske vi snart kunne bestemme oss for et navn[8|]

Ikke bare bare å bli enige om navn... Vi var egentlig kjempe uenige, helt til en av oss nevnte William, og det syntes vi begge var kjempefint!!! Så passer det jo så bra også, siden farfar het det..... Og synes Conrad er litt morsomt også, litt uvanlig tror jeg?

Ja Conrad er ikke så veldig vanlig. Kjenner en som heter det, men han skriver med K [:)]

Aldeles nydelig!!!

Åhh tusen tusen takk!!

Ja vi skulle kjøpt oss ett ul apparat som Tom Cruise og Katie Holmes gjorde... [8|][:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Åhh tusen tusen takk!!

Ja vi skulle kjøpt oss ett ul apparat som Tom Cruise og Katie Holmes gjorde... [8|][:D][:D]

Å jøje meg! Da hadde det ikke blitt tid til mye annet en ul og bv.....[8|][:D]

Ikke sant det var helt herlig å ta 3D ul? !!
Jeg også ble nesten forelsket i min egen unge som jeg aldri har møtt...
Din lille gutt ser jo helt nydelig ut..
Gled deg så lenge snart er han her..

Klem

Back
Topp