Her er William...

fruluna

Forumet er livet
Ble litt små bilder når jeg fikk lasta de opp, men...

Alt var i orden med tassen. Det var iallefall ikke noe tvil om kjønnet!! Det stod det rett til værs..hihi
Legen regnet meg til 27+0 i dag, og sa han veide 1030 gram nå. Kom til å bli en gutt som veide litt over gjennomsnittet..
Han lå litt kinkig til, men legen gjorde alt han kunne for å få fine ansiktsbilder.. Lå i hodeleie.

Er`n ikke søt da?? Nesa til pappa`n sin

Sukk..Jeg er forelska i min egen unge jeg...

Så nydelig!! Skjønner godt du er forelska, jeg[:)]
Misunner dere som får tatt 3d altså [8|]

Mmm ja nå er jeg i lykkerus!!! [:D] Syns 3d`n nå var mye bedre enn den jeg tok med Linnea... [:)]

Nei ungen ser jo ikke sånn ut når den blir født da..hihi [:)] Men man kan jo se hvem den kanskje har nesa til eller munnen til og sånn..

Men den viktigste grunnen til at jeg har gjort det, er å få sjekket at alt er i orden. Så slipper jeg alle sånne: "tenk hvis det er noe galt" tanker. Og det er deilig å vite at det ikke er..[:)]

Syns du skal dra jeg, Nikki!! [:D]

fin liten tass du har i magen [:D]

Skjønne skjønne William'en til fruluna

Så klare og flotte bilder du har fått da - klart du er forelska!! [:D]

Det første han sa når han satte ul`en på magen var: "Dette er en gutt!!! Men han ligger ikke noe særlig gunstig til for fine ansiktsbilder.."

Men syns han fikk noen fine likevel jeg da [:)][:)]

Åhh nå skal det handles blått!! Det blir uvant! Har bare rosa klær her..hehe [:D][:D]

kjære fruluna selvfølgelig er du forelsket i barnet ditt. vi er alle opp over ørene forelsket tror jeg. kjempe søt liten tass du har i magen.kan tenke meg det var stort å se han på denne måten. skulle gjerne ha vært på en sånn jeg og men ingen som har slikt i nærheten her hvor jeg bor

Han er jo sååååå lik Linnea!!!!!!!!

Kjempevakker vettu' !!!!!!!!!!!!!!

Ikke rart du er forelska!!!!!!! [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: Entil

Så nydelig!! Skjønner godt du er forelska, jeg[:)]
Misunner dere som får tatt 3d altså [8|]

Nydelig liten tass det der.

Gleder med til vi skal på 3D og se på babyen på torsdag:)

Blåbobler; syns du?? Det var rart du sa, for det var det første venninna mi sa også da hun så bildene [:D]

Nikki: Han tar jo mest 2d liksom, også viser han ansiktet i 3d sånn at du skal se det bedre og sånn..
Men hadde ikke han sagt hvor det og det og det er hen, så hadde ikke jeg fått med halvparten enda så tydelig det er [:D]

Åhh gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb!!!

ORIGINAL: junibarn i magen

Fiiiine gutten det!

[:D]

ORIGINAL: fruluna

Blåbobler; syns du?? Det var rart du sa, for det var det første venninna mi sa også da hun så bildene [:D]

Nikki: Han tar jo mest 2d liksom, også viser han ansiktet i 3d sånn at du skal se det bedre og sånn..
Men hadde ikke han sagt hvor det og det og det er hen, så hadde ikke jeg fått med halvparten enda så tydelig det er [:D]

Åhh gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb!!!

Aha! Du har vært på UL'n alene i dag? [:)] 

Skjønte ikke helt hvorfor du skrev sms mens du kjørte i stad se! Veldig få MENN som frivillig sitter på med kona! [:D] [&:]

Blir gøy for han å se dette da!!!!!!!!

Og ja!! Han ligner veldig på Linnea!!!! [:D] Nydelig vettu' !!!!

Nydelig!!! Jasså, så han skal hete William? Det skal vår også, oppkalt etter min farfar... Det blir William Conrad da, så han blir oppkalt etter to oldrefedre!!!![:D]

ORIGINAL: Jannka

Nydelig!!! Jasså, så han skal hete William? Det skal vår også, oppkalt etter min farfar... Det blir William Conrad da, så han blir oppkalt etter to oldrefedre!!!![:D]

William er jo bare NYYYDELIG navn [:)]. Har en selv så....[;)]
Så det ble Conrad som mellomnavn Jannka? Synes det var kjempefint jeg! Så er det fint å kalle opp da [:)]
Her pågår ennå diskusjonen[&:], å skulle ønske vi snart kunne bestemme oss for et navn[8|]

Back
Topp