Her er testen min

Glassenglene

Blir kjent med forumet
http://img46.imageshack.us/img46/3069/bilde2.jpg

Slike tester er ikke pos! Det fortalte legen min meg sist jeg snakka med ho... Da er det en feil på testen.... Selv om den streken kommer opp føre det har gått to min, er testen negativ.... Ser jo at det bare er syl tynn strek der...

ORIGINAL: nadja1986

Slike tester er ikke pos! Det fortalte legen min meg sist jeg snakka med ho... Da er det en feil på testen.... Selv om den streken kommer opp føre det har gått to min, er testen negativ.... Ser jo at det bare er syl tynn strek der...

Den testen er gravid, ein strek er ein strek.

HAHA, husker dere at Hauk la inn bildene sine med link slik?

ORIGINAL: Glassenglene

Den testen er gravid, ein strek er ein strek.

TEKST TEKST TEKST

Skriv en lapp og legg ved siden av

Nei, eg gidd ikkje utsetta meg og spira mi for stress. Eg er ikkje flink med data.
Veit de om de er hellig overbevist at det er ei nål ute ein stad på eit jorde, ville de ha gått manngard for å finna henne, om det kunne bevisa noko.

De skulle ha jobba som krimtek de [:)]

er ikke alltid en strek er en strek desverre....

Når det kommer opp en så tynn strek på en cb+ er den desverre negativ.... Sørr jentene inne på fs! de har oxo oppøevd slike tester mange ganger og ikke vært gravide...

Jeg har prøvd i 4 år og få en spire. Har mistet 5 ganger og holder på og miste mitt 6 foster....

Så jeg har litt vel peiling på disse testene...

Eg har fått ein positiv CB digetal og.

er ikke alltid en strek er en strek desverre....

Når det kommer opp en så tynn strek på en cb+ er den desverre negativ.... Sørr jentene inne på fs! de har oxo oppøevd slike tester mange ganger og ikke vært gravide...

Jeg har prøvd i 4 år og få en spire. Har mistet 5 ganger og holder på og miste mitt 6 foster....

Så jeg har litt vel peiling på disse testene...

holder på å miste igjen?? hoff. æ får ondt i kroppen min[:(] håpe nu virkelig ikke du meste.. ingen som fortjæne det etter å ha prøvd såå lenge.. nei, spira må tvi hold sæ fast!!!![:D] Vi ska ha dæ me på termin i november..[:D]

Hadde endå svakare strek eg, så ikkje v for sikker i din sak nadja. Tok ein digital ettepå, og den va og positiv [:)] totalt har eg tatt 4 testar, og to av dei er digitale. Svak strek betyr berre lavt hcg nivå(beg av svangerskap)

Eg skriv feil, kva så.

Degetal
Digetal
Digital

Leiter de lenge nok etter nåla finn de ho samme om ho ikkje finnast.

ORIGINAL: Lindakbj

Hadde endå svakare strek eg, så ikkje v for sikker i din sak nadja. Tok ein digital ettepå, og den va og positiv [:)] totalt har eg tatt 4 testar, og to av dei er digitale. Svak strek betyr berre lavt hcg nivå(beg av svangerskap)

Ikke det jeg mener... Ser jo bare en super tynn strek på det bildet der jeg.... Men har hun tatt en digital og den sier gravid, skal jeg unskylde meg!

Men kommer det kunn opp en syltynn strek og ikke noe lyseblå tykk strek, så er testen neg...

Men dere må gjerne høre med apoteket deres og legene deres... Jeg sier bare det jeg har fått erfare jeg.... Og det jeg har fått beskjed om av jentene på fs!

ORIGINAL: Glassenglene

Nei, eg gidd ikkje utsetta meg og spira mi for stress.

Nei, det skjønner jeg godt.. Er jo ganske slitsomt å gjøre det samme du nettopp gjorde, bare skrive en liten lapp i tillegg.. Bruk kvelden på å slappe av, du..

[8|]

bare til opplysning så var min første test og så tynn, og jeg er gravid jeg[:)][:)]

Det virker som du har veeldig lyst å være gravid eller en del av et forum der folk godtar deg å er venner med deg. Sliter du med få venner,mobbet eller noe form for annet?
Finnes jo mangen andre forum da? For folk som vil ha noen å prate med. Eller er det det at du vil være gravid å på et gravidforum?

Veit ikkje om så mange andre forum, og eg synes det er fint å vera på eit gravid forum no som eg er gravid. Har du fleire forum til meg så kan eg sjå på dei.

liberoklubben.no

Har du nokre sider som tar for seg svangerskapet og slikt, likte ikkje dei sidene der.

Kvinneguiden har en del forum om graviditet. Må jo være kjekke å være på et forum der man er velkommen? Her har du tydeligvis gitt feil intrykk fra januar til desember så...move on out

Back
Topp