Glassenglene
Blir kjent med forumet
http://img46.imageshack.us/img46/3069/bilde2.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nadja1986
Slike tester er ikke pos! Det fortalte legen min meg sist jeg snakka med ho... Da er det en feil på testen.... Selv om den streken kommer opp føre det har gått to min, er testen negativ.... Ser jo at det bare er syl tynn strek der...
ORIGINAL: Glassenglene
Slike tester er ikke pos! Det fortalte legen min meg sist jeg snakka med ho... Da er det en feil på testen.... Selv om den streken kommer opp føre det har gått to min, er testen negativ.... Ser jo at det bare er syl tynn strek der...
Den testen er gravid, ein strek er ein strek.
er ikke alltid en strek er en strek desverre....
Når det kommer opp en så tynn strek på en cb+ er den desverre negativ.... Sørr jentene inne på fs! de har oxo oppøevd slike tester mange ganger og ikke vært gravide...
Jeg har prøvd i 4 år og få en spire. Har mistet 5 ganger og holder på og miste mitt 6 foster....
Så jeg har litt vel peiling på disse testene...
ORIGINAL: Lindakbj
Hadde endå svakare strek eg, så ikkje v for sikker i din sak nadja. Tok ein digital ettepå, og den va og positiv [:)] totalt har eg tatt 4 testar, og to av dei er digitale. Svak strek betyr berre lavt hcg nivå(beg av svangerskap)