Her er testen min

ORIGINAL: Glassenglene

Har du nokre sider som tar for seg svangerskapet og slikt, likte ikkje dei sidene der.

Oii da gikk du fort gjennom du må jeg si[8D]
Men hjelp meg å forklar en ting.. Hvis du ikke trives og syns vi er så utrivlige etc etc, hvorfor gidder du? Hvorfor gidder du ikke prøve et annet forum??
Hadde aldri giddi å vært på forum hvor jeg ikke følte meg velkommen........

Fikk plutselig vondt inne meg[:(]
tenk om dette trollet er en person som virkelig sliter psykisk? Som rett å slett ikke forstår hva de driver med. Har en vennine som er litt psykisk utviklikngshemmed og kunne glatt kommet med historier som dette. Altså vi burde kansje ligge hele greia på is så går hun nok sin vei!

Tenk litt på kva du skriver no, eg bryr meg ikkje, eg er både mentalt og fysisk frisk, men det er litt av eit signal de sender ut.

Mennesker som slit litt i livet sitt og er gravide, skal forsvinna frå gravid forum.
Det er ikkje rett synes eg.

Vell,det var ikke det eg mente! Folk som sliter å er gravid er mer en velkommen[:)] ingen er perfekt. Men tingen er at du er ikke gravid er du vel? Du er mer en velkommen her men kan du ikke ta bare skrive en lapp ved testen? Du er jo så ivrig på å være her,men ikke på å ta bilde. Tror spiren overlever det stresset. Eg stresser hele tiden men er like gravid[:D]

Eg er gravid og eg viste deg min positive test.
Om du ikkje trur meg er det greit.

Eg er ikkje her for å gjera andre til lags /plaga dei

Eg er her fordi eg er gravid.

Hadde du likt om nokon tvilte på at du var gravid ?

Eg skriv feil, kva så.

Degetal
Digetal
Digital

Leiter de lenge nok etter nåla finn de ho samme om ho ikkje finnast.

Har DU også dysleksi??? [8|]

ORIGINAL: nadja1986

er ikke alltid en strek er en strek desverre....

Når det kommer opp en så tynn strek på en cb+ er den desverre negativ.... Sørr jentene inne på fs! de har oxo oppøevd slike tester mange ganger og ikke vært gravide...

Jeg har prøvd i 4 år og få en spire. Har mistet 5 ganger og holder på og miste mitt 6 foster....

Så jeg har litt vel peiling på disse testene...

Nieda, jeg fikk tynn strek med min snuppe som nå er 1,5 år:-D

ORIGINAL: Marti9

Eg skriv feil, kva så.

Degetal
Digetal
Digital

Leiter de lenge nok etter nåla finn de ho samme om ho ikkje finnast.

Har DU også dysleksi??? [8|]

Haha....så nå på desember forumet at troll nr 1 også skrivr digetal ja....BUSTED!!!! [;)]

Skjønner ikke at trollet gidder jeg! Altså: hvis man faktisk ønsker å være å gravid og "faker", hvorfor ikke bare oppføre seg noprmalt? Dette er et veldig snålt troll[:D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Det der er jo min positive test [X(]

er det??

Som "utenforstående" som plutselig kom innpå og leste på denne tråden så fikk jeg en uggen følelse. Er det virkelig nødvendig og drive å mobbe og tvile på folk her inne?

Og hvor nødvendig er det å "måtte legge ut" ett bilde av en positiv test. Jeg har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det. Har ikke tatt test hjemme, bare på legekontoret, og den var positiv. For meg så betyr faktisk alle forandringene i kroppen mye mer enn å bruke ett hav med penger på dyre tester.

Jeg syns bare det er bedre å slappe av og nyte livet og ta livet med ro og kose meg med det som betyr noe for meg, prøve å lage god mat og ikke stresse. Ikke tenke over at enhver liten ting som er skummelt er en SA eller noe slikt. Ting ordner seg til slutt for alle, og det er så mye bedre å bare være avslappet og ikke stresse.

Uansett, håper dere alle klarer å la være å misstro folk og slikt, det blir bare så kjipt etter hvert da!

Lykke til alle sammen, gravide og ikke gravide og prøverere og ventere og spente folk!

ORIGINAL: nadja1986

Slike tester er ikke pos! Det fortalte legen min meg sist jeg snakka med ho... Da er det en feil på testen.... Selv om den streken kommer opp føre det har gått to min, er testen negativ.... Ser jo at det bare er syl tynn strek der...

Jeg har ei datter nå etter å ha fått en sånn test! :) Men da var en tynne streken enda mere svakere!!!

Nå er vi ferdig med denne saken for en stund siden, og jeg synes det beste er å la saken ligge død!
Ikke noe vits i å lage sur stemning her inne igjen.. [:o]

Hei alle eg er 9 veker i dag og eg ville venta med å melda meg inn til eg hadde vore på UL. Det var eit nydelig lite barn der inne med eit bankande hjarta, det var heilt utruleg, er så forelska.
Har termin 24.10.

Hei alle eg er 9 veker i dag og eg ville venta med å melda meg inn til eg hadde vore på UL. Det var eit nydelig lite barn der inne med eit bankande hjarta, det var

med termin i Oktober hva i ???? gjør du inne på november og desember da

Man skal være litt forsiktig med å si at den testen ikke er positiv..
ALLE tester som viser positiv skal tolkes som positiv til det motsatte er bevist, ved f.eks. ny test, blodprøve osv.. Dvs, uansett hvor svak positiv = positiv i helsevesenet i hvertfall...

Om det så er et troll, så la nå bare være å svare, går nok lei hvis ingen engasjerer seg...

Back
Topp