her er jeg alt for tynn *bilde**oppdat./m vekt*

inamaria

Elsker forumet
litt inspirert av den andre bildetråden hvor TS var 46(?) kr og 168 cm.
jeg syns hun var slank og pen, men ikke for tynn.

på dette bildet var jeg på mitt tynneste. Jeg er også 168cm, så jeg vil gjerne at dere gjetter vekt før jeg sier noe, for ja, jeg er definitivt for tynn der. er ikke litt pent en gang.
jeg veier faktisk ikke så mange kg mer i dag, men nå ser jeg ikke radmager ut, mer normal. fortsatt tynn, men ikke sykelig.
får henvisning til ernæringfysiolog snart [:D] endelig en løsning

47 kg

sånn ser jeg ut i dag:

50 kg. er 49 nå, men ser helt lik ut

syns det er litt rart at jeg fikk mange flere kommentarer på at jeg var alt for tynn på det nederste bildet men [:-][8|]

43?

Jeg synes du så slank, men fin ut. Beina så kanskje litt tynne ut, men ikke sykelig, nei.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Jeg synes du så slank, men fin ut. Beina så kanskje litt tynne ut, men ikke sykelig, nei.

Enig. 50kg?

ORIGINAL: nemi.marselia

synes du ser fin ut jeg

jeg var 43kg og 178 på det værste

OMG!! det må ha vært ille.. jeg var 49 og 182, nektet å kle av meg!!![:'(]

Jeg tror du veier ca 50 kg, for du er da ikke radmager [:-]

ORIGINAL: Lena Levegg

synes du ser fin ut jeg

jeg var 43kg og 178 på det værste

OMG!! det må ha vært ille.. jeg var 49 og 182, nektet å kle av meg!!![:'(]

Jeg tror du veier ca 50 kg, for du er da ikke radmager [:-]

kledde aldri av meg uten det var mørkt. kan se senere om jeg finner bilde på loftet av meg da.
har ett når jeg er 56kg etter jeg fikk første og begynte å bli redd jeg begynte å bli for tynn igjen

kledde aldri av meg uten det var mørkt. kan se senere om jeg finner bilde på loftet av meg da.
har ett når jeg er 56kg etter jeg fikk første og begynte å bli redd jeg begynte å bli for tynn igjen

Jeg har faktisk et bilde av meg i bikini hvor jeg har fått en fisk på stanga, og glemte at jeg ikke
ville bli tatt bilde av [:o]  dette var noen kg før jeg gikk helt ned i 49, sikkert noen og femti..
Men det er helt skremmende, til og med ansiktet mitt ser ut som et skjelett [:'(]
Jeg har ikke scanner da, men kan ta bilde av bilde. Skal gjøre det en dag.. hehe [8D]
Så kan jeg minne meg om at jeg er bedre nå, selv med en god pudding!!! [:D]

Jeg har faktisk et bilde av meg i bikini hvor jeg har fått en fisk på stanga, og glemte at jeg ikke
ville bli tatt bilde av [:o]  dette var noen kg før jeg gikk helt ned i 49, sikkert noen og femti..
Men det er helt skremmende, til og med ansiktet mitt ser ut som et skjelett [:'(]
Jeg har ikke scanner da, men kan ta bilde av bilde. Skal gjøre det en dag.. hehe [8D]

hehe jeg liker godt å ha noen få ekstra kg heller. er ikke så tung nå heller (66,2 nå på siste jordmor kontroll i går)

hehe jeg liker godt å ha noen få ekstra kg heller. er ikke så tung nå heller (66,2 nå på siste jordmor kontroll i går)

Jeg er ikke heeelt komfortabel alltid, men det er bedre enn å være så tynn ihvertall [:D]
Veier nå 69, og prøver meg ned på 65, men det er litt lite sånn egentlig , det var det jeg
veide da jeg ble gravid første gang i 1999. [:-] Burde vel innse at alderen tar noen kg også! haha..

Sorry for kuppet TS [:-] 
Men du ser nesten tynnere ut på det nederste bilde syntes jeg [8|]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

jeg synes ikke du så for tynn ut!

syns nå ikke du så altfor tynn ut, men du har en slank figur.[:)]

Synes du ser for tynn ut på begge bildene jeg da....

jeg syns du så flott ut...absolutt ikke sykelig tynn!!
[:)]

er også 168,og hadde en normalvekt på 48 kg..
tror jeg veier 50 nå[8|]
så tipper 46 på bikinibildet

Back
Topp