PS.I Love You
Gift med forumet
Syns nok du er veeeldig spinkel ja !! tipper 45 på det øverste og 47 på det nederste ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mormarion
syns du ser flott ut jeg[:)]
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Jeg synes du så slank, men fin ut. Beina så kanskje litt tynne ut, men ikke sykelig, nei.
ORIGINAL: Skrulla86
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Jeg synes du så slank, men fin ut. Beina så kanskje litt tynne ut, men ikke sykelig, nei.
ORIGINAL: Qualitas
jeg syns det er litt skremmende at så mange mener hun ikke ser for tynn ut på det første bildet.. Sier litt om hvordan man "skal være" nå for tiden..
På det nederste bildet så det bedre ut!
jeg syns det er litt skremmende at så mange mener hun ikke ser for tynn ut på det første bildet.. Sier litt om hvordan man "skal være" nå for tiden..
ORIGINAL: *yummymummy*
enig! sier veldig om hvordan oppfatning folk har om hva som ser fint ut nå.
men bare for å ha sagt det, så er jeg ikke enig i at hun er bare "slank" på nederste bildet, mener hun ser veldig tynn ut på det bildet...
Hvis det er å være slank, så er jo jeg feit sammenlignet med henne[;)] (169 og veier 62 kg)