her er jeg alt for tynn *bilde**oppdat./m vekt*

Syns nok du er veeeldig spinkel ja !! tipper 45 på det øverste og 47 på det nederste ??

syns du ser flott ut jeg[:)]

ORIGINAL: mormarion

syns du ser flott ut jeg[:)]

men i det tynneste laget, i mine øyne

Tror ikke jeg skal legge ut noe bilde nei...

Men du er slank,vil ikke påstå du er radmager[:)]

Synes du er i tynneste laget på det øverste bildet. Særlig bena er veldig tynne. Hadde hatt godt av litt muskler. Jeg tipper at du veide ca 47kg.

Er selv 167cm og veide 54kg før første svangerskap. Det var for lite for meg, så bare dratt og sliten ut i ansiktet. Men jeg trente en del, så noe var nok muskler også.

Litt vanskelig å sammenligne med det nederste bildet, for da ser man ikke hele kroppen. Men du er heldig som har pupper selv om du er tynn.[8D][:)]

Jeg hadde ikke reagert på noen av kroppene, ser på de som slanke. Litt tynne lår og legger på øverste bildet, hvis det må være noe jeg skal kunne kommentere som for tynt.

Ikke alle mennesker er ment for å ha så mye kjøtt eller fett på kroppen - slik er det bare. Synes ikke en skal henge seg for mye opp i antall kg. Trivest en selv, så er det det viktigste. Kjipt om en føler seg for tynn fordi andre mennesker får en til å føle seg slik. (been there).
Jeg synes iallfall at du ser flott ut, naturlig slank.[:)]

Syns du ser tynnere ut på det nederste bilde, men det er nok fordi du har tatt bilde i en annen vinkel.

Syns heller på ingen måte du ser radmager ut på bikinibildet, men du hadde heller ikke gjort skade av ett par kilo til der[:)]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Jeg synes du så slank, men fin ut. Beina så kanskje litt tynne ut, men ikke sykelig, nei.

Jeg synes du så slank, men fin ut. Beina så kanskje litt tynne ut, men ikke sykelig, nei.

ORIGINAL: Skrulla86

Syns da du ser helt normal ut på begge bildene jeg[8|]
Litt lite musklatur kankskje, men jeg syns ikke du er noe sykelig tynn akkurat

Syns du ser normalt slank ut jeg... Og ja, du ser tynnere ut på det nederste bildet men det kan jo være vinkelen for puppene dine ser større ut der.[;)]
Sånn rundt 53 kg?

syns det er litt morsomt at dere skriver det der med lite muskulatur [8D]
jeg har mer magemuskler enn alle mine venninder, og ble en periode mobbet for å ha six pack (mente jeg så macho ut).
Tatt måling på sånn kroppsgreier gjennom herbalife og fikk da "slank muskuløs" som resultat, samtidig som det kom fram på papiret at jeg hadde for lav fettprosent. ble rådet til å spise sånn og sånn, men det er faktisk lettere sagt enn gjort.

ja, du er tynn, ser ikke helt den store forskjellen jeg altså.. jeg er 10cm lavere enn deg og ser syk ut hvis jeg veier under 50kg..en periode veide jeg 45-47kg og det så helt jævli ut. men har store pupper da, og mye muskelmasse(har veldig lett for å bygge muskler og er veldig glad i styrketrening) og når man er så lav skal det ikke så mange kiloene fra eller til før jeg ser for tjukk/for tynn ut. akkurat nå ser jeg ordentlig feit ut, er 65kg (skal ned 10kg). syns ikke du ser syk ut, ser ut som det er meninga at du skal være sånn! er du som skal trives i kroppen, så hva andre synes bør ikke ha noe å si! så lenge du føler deg hot og er frisk er det viktigst!

Jeg er like tynn som deg... Syntes du ikke er for tynn:)
Jeg vil gjerne ha noen kg ekstra ;) Fikk du henvisning til ernæringsfysiolg gjennom legen din??

ORIGINAL: Ida123

Synes du ser for tynn ut på begge bildene jeg da....

jeg syns det er litt skremmende at så mange mener hun ikke ser for tynn ut på det første bildet.. Sier litt om hvordan man "skal være" nå for tiden..

På det nederste bildet så det bedre ut!

ORIGINAL: Qualitas

jeg syns det er litt skremmende at så mange mener hun ikke ser for tynn ut på det første bildet.. Sier litt om hvordan man "skal være" nå for tiden..

fint at noen endelig ser det [8D] syns det er fælt så uening folk skal være samme hva man skriver [8D] hadde jeg vinkla det den veien at jeg hadde spurt hva folk syntes om kroppen min hadde det nok vært en annen lyd i pipa[8D]

enig! sier veldig om hvordan oppfatning folk har om hva som ser fint ut nå.
men bare for å ha sagt det, så er jeg ikke enig i at hun er bare "slank" på nederste bildet, mener hun ser veldig tynn ut på det bildet...
Hvis det er å være slank, så er jo jeg feit sammenlignet med henne[;)]

ORIGINAL: *yummymummy*

enig! sier veldig om hvordan oppfatning folk har om hva som ser fint ut nå.
men bare for å ha sagt det, så er jeg ikke enig i at hun er bare "slank" på nederste bildet, mener hun ser veldig tynn ut på det bildet...
Hvis det er å være slank, så er jo jeg feit sammenlignet med henne[;)] (169 og veier 62 kg)

enig!!

Back
Topp