Her blir det november baby..

Ja det skjønner jeg at kom litt brått på. Jeg skal få henvisning til ekstra ultralyd fordi symfysemålet er øverst på det lyselilla, jeg har vært inne to ganger hos føden pga lite liv, jeg ikke er så høy, 156 cm, og har vena cava. Var ikke noe hast, men tror jeg slipper overtid.

Har de sagt noe om hvilken måte igangsettelsen skal gjøres på? Med igangsettelse, får du være på sykehuset hele tiden eller kan du dra hjem i mellomtiden? Bor du langt unna sykehuset?


Får være på sykehuset hele tiden, jeg bor en time unna. Blir satt i gang med tabletter tenker jeg.
 
Hvor stor har du blitt, babyen som ble så stor? Hatt svangerskapdiabetes? Jeg skal ha helt likt møte i morgen.. Hun var stor sist og jeg har gått opp endel selv om det ikke synes annet enn magen

Masse lykke til :)


Alt er rundt magen, 143 cm der nå... bebbi estimert til 3,550 men veldig usikkert. Hadde sv dia, men de besluttet at jeg hadde anlegg for store barn.
 
Jaja jenter, dette svangerskapet rekker jeg ingenting. Jeg har IVF termin 13.12, OUL 9.12, men blir lagt inn i overmorgen og satt igang pga at jeg er blitt så stor...

Jeg er veldig glad de tenker på meg oppi det hele, men kjenner 4 uker før tiden ble litt mye følelser for meg... det viktigste er at alt går bra ;)
Lykke til♥️
 
Fikk ballong i går, den datt ut i går kveld... men har hatt feber i hele går og i natt, så formen har vært dritt.

Første tablett i dag og får andre nå kl 15, skjer ikke veldig mye... så bare å smøre seg :meh:
 
Fikk ballong i går, den datt ut i går kveld... men har hatt feber i hele går og i natt, så formen har vært dritt.

Første tablett i dag og får andre nå kl 15, skjer ikke veldig mye... så bare å smøre seg :meh:

Uff, fikk du feber pga ballongen tror du? Håper du får en god fødselsopplevelse :Heartred
 
Masse lykke til ♥️
 
Back
Topp