Her blir det november baby..

sengepolka

Elsker forumet
Jaja jenter, dette svangerskapet rekker jeg ingenting. Jeg har IVF termin 13.12, OUL 9.12, men blir lagt inn i overmorgen og satt igang pga at jeg er blitt så stor...

Jeg er veldig glad de tenker på meg oppi det hele, men kjenner 4 uker før tiden ble litt mye følelser for meg... det viktigste er at alt går bra ;)
 
Jaja jenter, dette svangerskapet rekker jeg ingenting. Jeg har IVF termin 13.12, OUL 9.12, men blir lagt inn i overmorgen og satt igang pga at jeg er blitt så stor...

Jeg er veldig glad de tenker på meg oppi det hele, men kjenner 4 uker før tiden ble litt mye følelser for meg... det viktigste er at alt går bra ;)

Ja det skjønner jeg at kom litt brått på. Jeg skal få henvisning til ekstra ultralyd fordi symfysemålet er øverst på det lyselilla, jeg har vært inne to ganger hos føden pga lite liv, jeg ikke er så høy, 156 cm, og har vena cava. Var ikke noe hast, men tror jeg slipper overtid.

Har de sagt noe om hvilken måte igangsettelsen skal gjøres på? Med igangsettelse, får du være på sykehuset hele tiden eller kan du dra hjem i mellomtiden? Bor du langt unna sykehuset?
 
Masse lykke til! ❤️ Kjenner jeg er en smule missunelig da jeg selv ønsker å bli satt i gang nå.. haha oppdater oss gjerne!
 
Lykke til! Dette går bra :)
 
Jaja jenter, dette svangerskapet rekker jeg ingenting. Jeg har IVF termin 13.12, OUL 9.12, men blir lagt inn i overmorgen og satt igang pga at jeg er blitt så stor...

Jeg er veldig glad de tenker på meg oppi det hele, men kjenner 4 uker før tiden ble litt mye følelser for meg... det viktigste er at alt går bra ;)

Så spennende! Nå får du snart møte bebisen din:love017

Jeg skjønner det kom brått på og du var forberedt på å gå uti desember og kansje også overtid men det er jo kjempe bra at de fulgte deg opp og gjør det beste for deg og babyen. Det kommer til å gå kjempe fint skal du se:Heartpink

Masse lykke til:) oppdater gjerne når du føler du orker etter fødsel. Jeg synes slikt er så spennende her jeg bare går og venter. Har termin 03. desember.
 
Masse masse lykke til, det går nok helt supert!! ♥️
 
Jaja jenter, dette svangerskapet rekker jeg ingenting. Jeg har IVF termin 13.12, OUL 9.12, men blir lagt inn i overmorgen og satt igang pga at jeg er blitt så stor...

Jeg er veldig glad de tenker på meg oppi det hele, men kjenner 4 uker før tiden ble litt mye følelser for meg... det viktigste er at alt går bra ;)

Hvor stor har du blitt, babyen som ble så stor? Hatt svangerskapdiabetes? Jeg skal ha helt likt møte i morgen.. Hun var stor sist og jeg har gått opp endel selv om det ikke synes annet enn magen

Masse lykke til :)
 
Back
Topp