sengepolka Elsker forumet 18 Nov 2018 #41 Limabø skrev: Uff, fikk du feber pga ballongen tror du? Håper du får en god fødselsopplevelse Klikk for å utvide … Var influensa som ga meg feber.... Her har det ikke skjedd noenting enda
Limabø skrev: Uff, fikk du feber pga ballongen tror du? Håper du får en god fødselsopplevelse Klikk for å utvide … Var influensa som ga meg feber.... Her har det ikke skjedd noenting enda
Limabø Betatt av forumet Desemberlykke 2018 18 Nov 2018 #42 sengepolka skrev: Var influensa som ga meg feber.... Her har det ikke skjedd noenting enda Klikk for å utvide … Ok, uff, influensa og fødsel på samme tid. Sender fødestøv til deg
sengepolka skrev: Var influensa som ga meg feber.... Her har det ikke skjedd noenting enda Klikk for å utvide … Ok, uff, influensa og fødsel på samme tid. Sender fødestøv til deg
sengepolka Elsker forumet 21 Nov 2018 #44 Hei og beklager sen oppdatering, men kom plutselig ikke inn på babyverden fra sykehuset. Lillebror kom til verden 18.11.18, kl 16.27... alt bare bra med oss alle. Skriver mere i morgen i eget innlegg.
Hei og beklager sen oppdatering, men kom plutselig ikke inn på babyverden fra sykehuset. Lillebror kom til verden 18.11.18, kl 16.27... alt bare bra med oss alle. Skriver mere i morgen i eget innlegg.