Her bakes det

Dollface

Forumet er livet
VIP
Brød :D
Håper det blir godt.. senere i dag skal jeg lage mud pie og middagen er hjemmelagde fiskenuggets og chips.
Kjøkkentjeneste altså...

1368087561883.jpg

1368087574132.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Flink du er, her er all kjøkkentjeneste satt på vent til etter 12 :p

Flink du er! Jeg har lagt ut snuppa, og bare later meg :P

Det var ikke så voldsomt arbeid. Nå skal deigen heve i to timer så da kan jeg jo bare sitte her...

Vil gjerne bake jeg og, men da må kjøkkenet ryddes først :P

Blir boller og kanelsnurrer litt senere her. Tenkte på skole brød og kanskje.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra ut. Her planlegger jeg å lage iskake til konfirmajsonen i dag. :) Smashiskake! Kanskje det blir to, slik at vi kan prøvesmake. :P

Så bra ut. Her planlegger jeg å lage iskake til konfirmajsonen i dag. :) Smashiskake! Kanskje det blir to, slik at vi kan prøvesmake. :P
Åh.. jeg så noen som hadde laget vanlig smashkake og. Snadder!

Ignorerer... :p
Kan ikke bake mer nåååå :D

Den bloggen der er farlig. Masse gode kaker. :P

Jeg er ikke en kakemons, men jeg er utrolig glad i å lage noe andre synes er godt. Elsker skryt. :D

Jeg er veldig kakemoms og jeg elsker å bake... bare synd jeg ikke tåler hvetemel og at sambo ikke spiser kaker :P

Jeg er ikke en kakemons, men jeg er utrolig glad i å lage noe andre synes er godt. Elsker skryt. :D

enig med deg, eller, jeg er litt kakemons, men synes det er enda bedre at andre liker det jeg lager

jeg syns det er fint om andre liker, men enda bedre om de ikke gjr det - for da blir det mer på meg.. HAHA!

jeg syns det er fint om andre liker, men enda bedre om de ikke gjr det - for da blir det mer på meg.. HAHA!
Ha ha ha. Jeg hater at det blir igjen kake. Da må vi jo gå å spise det i dagesvis etterpå. Jeg kan fint finne på å kaste det istedet. :P

Back
Topp