Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei fysj for noe sløseri!Ha ha ha. Jeg hater at det blir igjen kake. Da må vi jo gå å spise det i dagesvis etterpå. Jeg kan fint finne på å kaste det istedet.![]()
Prøver å holde formen, både min og sambo sin. Han er kakemons.
![]()
åh.. tror ikke bollen min holder altså.. en time igjen og deigen er oppe ved kanten alt...
2 liter hvetemel og den store kenwoodbollen.. mulig jeg kan hive det over i en enda større bolle, eller er det dumt?Da har du brukt for liten bolleEller du må slå den sammen engang.
jupp... looove itTypisk. Skal vel godt gjøres å heve over kanten på en kenwood. Er det en major?
2 liter hvetemel og den store kenwoodbollen.. mulig jeg kan hive det over i en enda større bolle, eller er det dumt?
da skal jeg gjøre detNeei, den kan falle litt sammen, men det hever den jo fort opp igjen.
da blir det spist opp av meg da
Det kommer opp flere poster så fort at det ikke rekker å oppdateres forst nok så når jeg svarer så svarer jeg på noe fra tidligere...
Hvis det er mer kake så blir det bare spist av meg![]()
åh.. jeg tror dette blir skikkelig bra brød![]()
Men det er godt det og :-D av og til finner jeg bare noe jeg måååå prøve :-DJeg har lyst til å være sånn flink bakedame jeg og, men det ender som regel med pose mix
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app