Førstegangs
Glad i forumet
Hva gjør jeg når fastlegen ikke vil henvise meg til hudlege når det er derfor jeg har bestilt time til fastlegen? Dumme legen som alltid får meg til å føle meg som et null.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En annen lege i samme bygget? Privat er jo også en mulighet da. Det tenkte jeg ikke påDu kan be om time hos en annen legeevt gå privat
![]()
En annen lege i samme bygget? Privat er jo også en mulighet da. Det tenkte jeg ikke på![]()
Han så ikke problemet, enda jeg sa det har vært et problem i 10 år, men at det ikke har blitt ille før den siste tida. Jeg har vært inne og sett på hvilke fastlege som er ledige MANGE ganger, men det er ingen av de som frister. De som er ledige har fått veldig dårlige tilbakemeldinger inne på legelisten.no. Hater at hun jeg brukte før har slutta. Hun var så snill og hjelpsom og viste både interesse og respekt.Hva er grunnen til at fastlegen ikke vil henvise?
va med å bytte fastlege?
Så jeg kan bare ringe til den jeg vil da og forklare situasjonen? Trodde man måtte bruke fastlegen sin jeg da :ODu kan gå til hvilken som helst lege i landet
Så lenge de har ledig time.
Så jeg kan bare ringe til den jeg vil da og forklare situasjonen? Trodde man måtte bruke fastlegen sin jeg da :O
AhaNeida. Så lenge de har mulighet til å ta deg inn, så er det ikke noe problem. Har vært hos andre enn fastlegen flere ganger jeg. Fått sykemld fra andre og pga jeg ikke klarte å komme meg til fastlegen 30 min unna.
Forskjellen er vel at fastlegen er pliktig til å ta deg inn uansett.
Er ikke ofte jeg ikke takker for hjelpen, men i dag gjorde jeg ikke det. Blir til at jeg ringer en annen lege jaSå irriterende med leger som ikke hører. Håper du får time hos en annen lege, kanskje det er en bra lege du kan bytte til![]()
AhaDa lærte jeg noe nytt i dag også
Takk for hjelpen
![]()
Jepp en annen av de legen på det legekontoretEn annen lege i samme bygget? Privat er jo også en mulighet da. Det tenkte jeg ikke på![]()
Det er for dårlig utvalg igjen. Stort sett bare utlendinger med dårlig språk.Gå privat
Kanskje du burde bytte fastlege om han ikke tar deg på alvor?![]()
Dårlige greierDet er for dårlig utvalg igjen. Stort sett bare utlendinger med dårlig språk.
Så kjedelig da , kjipt når leger ikke fungererheltHan så ikke problemet, enda jeg sa det har vært et problem i 10 år, men at det ikke har blitt ille før den siste tida. Jeg har vært inne og sett på hvilke fastlege som er ledige MANGE ganger, men det er ingen av de som frister. De som er ledige har fått veldig dårlige tilbakemeldinger inne på legelisten.no. Hater at hun jeg brukte før har slutta. Hun var så snill og hjelpsom og viste både interesse og respekt.
Det er for dårlig utvalg igjen. Stort sett bare utlendinger med dårlig språk.