Om det er noen som allerede har gjort det, når tok du kontakt med jordmor for henvisning til tul på sykehuset? Det kan jo fort ta noen uker før man får svar, så hvor tidlig er det lurt å gjøre det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble henvist av jordmor kommunalt ved første svangerskapsoppfølging når jeg var 6(5+6). Fikk tildelt time til både OTUL og OUL dagen etterpå. Mitt sykehus har god kapasitet. Ahus Kongsvinger.Om det er noen som allerede har gjort det, når tok du kontakt med jordmor for henvisning til tul på sykehuset? Det kan jo fort ta noen uker før man får svar, så hvor tidlig er det lurt å gjøre det?
Har dere sånn at man kan se henvisning på helsenorge? Jeg kan ikke se selve henvisningen, men jeg kan se om den er blitt vurdert og når det er blitt utdelt time. Rart det tar sånn tid??Er det noen som har hørt fra Ullevål i det hele tatt?
Ikke sett antydning til vurdering en gang.Har dere sånn at man kan se henvisning på helsenorge? Jeg kan ikke se selve henvisningen, men jeg kan se om den er blitt vurdert og når det er blitt utdelt time. Rart det tar sånn tid??
Det er for dårlig, får du ringt?Ikke sett antydning til vurdering en gang.
Jeg pleier å kunne se det. Hører til Helse Vest.Har dere sånn at man kan se henvisning på helsenorge? Jeg kan ikke se selve henvisningen, men jeg kan se om den er blitt vurdert og når det er blitt utdelt time. Rart det tar sånn tid??
Skal ringe på mandag. Ny virkedag.Det er for dårlig, får du ringt?
Ah ja, lørdag i dag jaSkal ringe på mandag. Ny virkedag.
Du får nok spm på tidlig ultralyd om du vil ha nipt eller ikke. Det er bare en blodprøve, så den kan du ta på vei hjem…Fikk "svar" fra Ullevål om at det vil komme eget brev med innkalling til TOUL i uke 12-14... Sto også at beskjed om OUL i uke 18-20 samt tildelt fødeplass ville komme. Ikke et ord om NIPT... Hvorfor? Bad om henvisning til det også. Er 38, og sykehuset skal kunne utføre det, ifølge seg selv.