H
Henvisning
Guest
hei. Vi har vært igjennom utredning etter 1,5 år med prøving og nå fått vite at mannens sedprøve er nedsatt. Vi ble henvist av lege på ahus forrige mandag, og har valgt Porsgrunn.
Er det noen som har erfaring fra hvor lang tid det vil ta før vi får brev eller hører noe fra de? Er så nervøs for at det har skjedd noe med henvisningen eller at dette skal ta unødvendig mye lenger tid.. kan jeg Evt. Ringe til Porsgrunn å høre om de har mottatt den?
Ellers lurer jeg på om det er noen andre i lik situasjon og på samme sted i løpet som vi er akkurat nå?
Føler meg helt ny og grønn i forhold til det vi skal videre..
Er det noen som har erfaring fra hvor lang tid det vil ta før vi får brev eller hører noe fra de? Er så nervøs for at det har skjedd noe med henvisningen eller at dette skal ta unødvendig mye lenger tid.. kan jeg Evt. Ringe til Porsgrunn å høre om de har mottatt den?
Ellers lurer jeg på om det er noen andre i lik situasjon og på samme sted i løpet som vi er akkurat nå?
Føler meg helt ny og grønn i forhold til det vi skal videre..
Har du sjekket inne på helsenorge? Der står det når de har mottatt henvisningen osv.