Hentesettet

Jeg tror jeg blir litt paff hvis det kommer en gutt hos oss, har kjøpt inn masse jenteting nå hehe.
Ja, det har jeg også. Har ikke klart å la være, selv om jeg vet at de kan ta feil ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 79089

Her er hentesettet som bestemoren min strikket til storesøster :)

Gleder meg til å få bruke det til lillesøster også!
Kjempeskjønt:-) Det er så koselig å finne frem det førstemann har hatt:-) gode minner som kommer frem da♡

Var på besøk med bestemor i går og fikk hentesettet som ho strikka til bebisen ♡ meeen det er såpass stort at det sikkert ikke passer før bebisen er 3-6 mnd gammel :/ hadde gledet meg såå til å bruke hentesette når vi skulle hjem fra føda :( men men..får bare finne noe annet da :)

Var på besøk med bestemor i går og fikk hentesettet som ho strikka til bebisen ♡ meeen det er såpass stort at det sikkert ikke passer før bebisen er 3-6 mnd gammel :/ hadde gledet meg såå til å bruke hentesette når vi skulle hjem fra føda :( men men..får bare finne noe annet da :)
Så kjedelig, er en liten fare med hentesett at det kan bli for stort. Jeg har tatt med et ekstra sett med klær i tilfelle det blir altfor stort.

Så kjedelig, er en liten fare med hentesett at det kan bli for stort. Jeg har tatt med et ekstra sett med klær i tilfelle det blir altfor stort.

Jepp :/ men vi får bruke det som en besøkssett ved en senere anledning da :)

Mamma driver og strikker til meg :-) Blir i hvitt og lyselilla. Litt usikker på om hun rekker å bli ferdig, men jakka er ihvertfall straks klar :)

Back
Topp