Ja, det har jeg også. Har ikke klart å la være, selv om jeg vet at de kan ta feilJeg tror jeg blir litt paff hvis det kommer en gutt hos oss, har kjøpt inn masse jenteting nå hehe.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har jeg også. Har ikke klart å la være, selv om jeg vet at de kan ta feilJeg tror jeg blir litt paff hvis det kommer en gutt hos oss, har kjøpt inn masse jenteting nå hehe.
Så nydelig
KjempeskjøntVis vedlegget 79089
Her er hentesettet som bestemoren min strikket til storesøster![]()
Gleder meg til å få bruke det til lillesøster også!
KjempeskjøntDet er så koselig å finne frem det førstemann har hatt
gode minner som kommer frem da♡
Så kjedelig, er en liten fare med hentesett at det kan bli for stort. Jeg har tatt med et ekstra sett med klær i tilfelle det blir altfor stort.Var på besøk med bestemor i går og fikk hentesettet som ho strikka til bebisen ♡ meeen det er såpass stort at det sikkert ikke passer før bebisen er 3-6 mnd gammel :/ hadde gledet meg såå til å bruke hentesette når vi skulle hjem fra fødamen men..får bare finne noe annet da
![]()
Så kjedelig, er en liten fare med hentesett at det kan bli for stort. Jeg har tatt med et ekstra sett med klær i tilfelle det blir altfor stort.
Går sikkert fint med to tre mnd med mindre baby er mini, man kan jo ta en liten brett i ermene og føtteneVis vedlegget 79281
Hentesett fra bestemor nr 1. Begge skulle vist strikkeMen dette er i str to-tre måneder :S
Også fikk vi et sett til, som er i str ett år![]()
Vis vedlegget 79282
Ja er det jeg tenker ogGår sikkert fint med to tre mnd med mindre baby er mini, man kan jo ta en liten brett i ermene og føtteneDe var i allefall veldig søte begge to
![]()
Vis vedlegget 79281
Hentesett fra bestemor nr 1. Begge skulle vist strikkeMen dette er i str to-tre måneder :S
Også fikk vi et sett til, som er i str ett år
Vis vedlegget 79282