Hentesettet

Det er en baby dress i marius-strikke-boka, men den ser ikke helt sånn ut, er ikke mønster nedover beina... Syntes denne var mye finere...:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hmmm... Ja denne var veldig fin!!! ;)

Du, vi har juksa denne gangen og bestilt det ;) så vi venter på at det skal bli strikket. har blitt lovet å at det er ferdig ca 30. sept.
det er bestilt fra https://epla.no/handlaget/produkter/722209/
Men hvis du googler litt skal du ikke se bort fra at det ligger mønster på nettet ;)

Jeg var faktisk innom og snuste litt på denne her! Vurderes sterkt! :)

Jeg var faktisk innom og snuste litt på denne her! Vurderes sterkt! :)

Det var faktisk (uten å undervurdere) kjæresten min som kom hjem og bare: "TADAAAA! Jeg har funne hentesettet!". Han imponerer stadig. Han ville ha blå og rød da, så jeg fikk heldigvis gjennom de andre fargene :)

Min mor strikket hentesett til min første datter, men hun har ikke mulighet å strikke denne gang, så derfor måtte vi jukse i siste liten :) Men det er jo lov ;)

Det var faktisk (uten å undervurdere) kjæresten min som kom hjem og bare: "TADAAAA! Jeg har funne hentesettet!". Han imponerer stadig. Han ville ha blå og rød da, så jeg fikk heldigvis gjennom de andre fargene :)

Min mor strikket hentesett til min første datter, men hun har ikke mulighet å strikke denne gang, så derfor måtte vi jukse i siste liten :) Men det er jo lov ;)

Jeg tenkte faktisk på samme farge som deg, ettersom om vi får en til senere, så er fargen mer nøytral til å brukes til begge kjønn :)

Kjempe skjønt hentesett:-)
Får bare håpe det faktisk er en jente i magen :) Vi har ikke vært på UL etter OUL, så har ikke fått dobbelsjekket det. Har med en liten hvit bukse i tillegg, og så får mannen bytte til blå silkebånd mens jeg og babyen ligger på barsel om det viser seg å være en gutt ;)

Får bare håpe det faktisk er en jente i magen :) Vi har ikke vært på UL etter OUL, så har ikke fått dobbelsjekket det. Har med en liten hvit bukse i tillegg, og så får mannen bytte til blå silkebånd mens jeg og babyen ligger på barsel om det viser seg å være en gutt ;)

Det var veldig fint, de er vel veldig sikre nå om dagen når de ser skjønnet.

Back
Topp