Hmmm... Ja denne var veldig fin!!!Det er en baby dress i marius-strikke-boka, men den ser ikke helt sånn ut, er ikke mønster nedover beina... Syntes denne var mye finere...
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm... Ja denne var veldig fin!!!Det er en baby dress i marius-strikke-boka, men den ser ikke helt sånn ut, er ikke mønster nedover beina... Syntes denne var mye finere...
Du, vi har juksa denne gangen og bestilt detså vi venter på at det skal bli strikket. har blitt lovet å at det er ferdig ca 30. sept.
det er bestilt fra https://epla.no/handlaget/produkter/722209/
Men hvis du googler litt skal du ikke se bort fra at det ligger mønster på nettet![]()
Det er en baby dress i marius-strikke-boka, men den ser ikke helt sånn ut, er ikke mønster nedover beina... Syntes denne var mye finere...
Jeg var faktisk innom og snuste litt på denne her! Vurderes sterkt!![]()
Det var faktisk (uten å undervurdere) kjæresten min som kom hjem og bare: "TADAAAA! Jeg har funne hentesettet!". Han imponerer stadig. Han ville ha blå og rød da, så jeg fikk heldigvis gjennom de andre fargene
Min mor strikket hentesett til min første datter, men hun har ikke mulighet å strikke denne gang, så derfor måtte vi jukse i siste litenMen det er jo lov
![]()
Jeg tenkte faktisk på samme farge som deg, ettersom om vi får en til senere, så er fargen mer nøytral til å brukes til begge kjønn![]()
Åh den var lekker!!
Kjempe god :-D den i brun er veldig fin! Men her ville pappaen selvfølgelig ha blå, siden det er guttHar kjøpt samme, bare i brunUtrolig myk og deilig!
Ååå så nydelig!!
Kjempe skjønt hentesettMamma har strikket hentesett til ossJeg er veldig fornøyd
Vis vedlegget 77633
Får bare håpe det faktisk er en jente i magenKjempe skjønt hentesett![]()
Det var veldig fint, de er vel veldig sikre nå om dagen når de ser skjønnet.Får bare håpe det faktisk er en jente i magenVi har ikke vært på UL etter OUL, så har ikke fått dobbelsjekket det. Har med en liten hvit bukse i tillegg, og så får mannen bytte til blå silkebånd mens jeg og babyen ligger på barsel om det viser seg å være en gutt
Ja, de er jo det, så får mest sannsynlig en jenteDet var veldig fint, de er vel veldig sikre nå om dagen når de ser skjønnet.
Jeg tror jeg blir litt paff hvis det kommer en gutt hos oss, har kjøpt inn masse jenteting nå hehe.Ja, de er jo det, så får mest sannsynlig en jente