Hentesettet

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Legg gjerne ut bilde av hentesettet her :D Er det kjøpt? Har du laget selv? Har noen andre laget?

-Fra appen-

Svigermoren min har strikket til oss i hvit. En fin bukse med jakke, sokker og lue. Det ligger hos henne ettersom hun skulle sy i knapper og ha på silkebånd. Har dessverre ikke bilde ettersom jeg fant de i en gammel oppskrift hos henne. På førstemann hadde jeg kjøpte klær. Jeg har tatt vare på første antrekket/hentesettet og har de i hylla med resten av sølvet fra dåpen.

Vi venter på å motta hentesett fra to bestemødre. Trodde ikke hun ene skulle bli ferdig så spurte hun andre, og nå strikker de som bare rakkeren fordi dama til fetteren min fødte en måned for tidlig :P haha! De er begge redde for at jeg skal føde for tidlig, og ikke ha no hentesett :P

Har ikke bestemt oss helt. Vet at det er flere i familien som strikker, så er veldig spendt på hva de strikker:-p det er overraskelser. Kjæresten min har kjøpt den standarde brune bjørnedressen som vi syntes er så søt, men det er kanskje litt kjedelig...? Vi har i tilleg kjøpt en voksipose til bilstol og skal føde i midten av oktober (om alt går som det skal) så er litt usikker på hvor mye vi skal hyre på den lille;-) luksusproblemer... Er vel bare å holde posen halvåpen så hun får luft dersom det blir en varm helstrikket dress eller noe annet varmt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er hentesettene + tepper jeg har strikket. Har strikket en ny brun lue til guttesettet da den hvite er litt stor, men har ikke bilde med den ;-)

♡ Er i uke 35 ♡

Vedlegg

• 1408701454548.jpg
    1408701454548.jpg
    88,8 KB · Visninger: 186
  • 1408701471229.jpg
    1408701471229.jpg
    103,4 KB · Visninger: 187
Ååååhhh, smelt!! For noen nydelige hentesett! <3
Mamma er snart ferdig med vårt og jeg gleder meg som fy til å pakke det ned i fødebagen!

Her skal hentesettet som min mor strikket til eldste jenta brukes. Er kjekt når alle tre har fått bruke det samme hentesettet.

Så kjempefine hentesett!
Her skal vi bruke det samme som til storebror for snart fire år siden. Er svigermor som strikket:-) Har også matchende tepper i ull i hvitt, gult og lyseblått så kan jeg velge farge etter humør:-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408719825317.jpg
    1408719825317.jpg
    117,5 KB · Visninger: 157
Her har svigermor strikket, et hvitt i str 0-3 mnd og et i 3-6 mnd i grått fordi hun syntest det minste såg altfor lite ut :rolleyes: gleder meg til hun er ferdig å montere!

Mamma strikker hentesett til jenta vår, men det er ikke helt ferdig enda ;)

Skal ikke ha noe spesielt hentesett. Tenkte pappa og storebror skal få dra å handle et fint sett til lille når h*n kommer og vi ser om d er gutt el jente.. Og så kan lille ha på seg dt når vi drar hjem. De rekker å handle, vaske og tørke mens jeg og baby er på barsel :)

Skal ikke ha noe spesielt hentesett. Tenkte pappa og storebror skal få dra å handle et fint sett til lille når h*n kommer og vi ser om d er gutt el jente.. Og så kan lille ha på seg dt når vi drar hjem. De rekker å handle, vaske og tørke mens jeg og baby er på barsel :)

Så koselig da <3 Jeg har fått det for meg at du venter en gutt ^^

-Fra appen-

Så koselig da <3 Jeg har fått det for meg at du venter en gutt ^^

-Fra appen-
Hehe ja jeg og egentlig :p

Var ute med tre vennepar i går. De er overbevist om at jeg har jentemage!! Damene altså, kara trur j ikke bryr sg så om formen på magan ;)

Hehe ja jeg og egentlig :p

Var ute med tre vennepar i går. De er overbevist om at jeg har jentemage!! Damene altså, kara trur j ikke bryr sg så om formen på magan ;)

Jeg får jo beskjed av alle om at jeg har guttemage :P Så vi får se hva som dukker opp i oktober!

-Fra appen-

Back
Topp