Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
flink duJeg strikket dette hentesettet til datteren til ei venninne
Vis vedlegget 337235
Vi har hentesett fra før, men jeg strikker dette settet nå:
Vis vedlegget 337243
Jeg strikket dette hentesettet til datteren til ei venninne
Vis vedlegget 337235
Vi har hentesett fra før, men jeg strikker dette settet nå:
Vis vedlegget 337243

Ohh- det var nydelig

Det skal utforskesVi skal ha samme hentesett som @ludvigskatter har på Instagram. Ellers er hentesettet fra Ministrikk med #knapperbakgenser superfint!

Det skal min søster strikke til oss. Syns det er så fintJeg får strikket dette av min mor, Ellens hentesettEnkelt og fint!
Jeg har strikket dette til lille i magen. Mangler bare å feste tråder og knapper igjen. Rart hvordan det tar så mye lenger tid enn å strikke settet.Jeg får strikket dette av min mor, Ellens hentesettEnkelt og fint!
Jeg får strikket dette av min mor, Ellens hentesettEnkelt og fint!
Det er veldig greit å strikke, altså.Det har jeg så lyst på! Men, det er nok et hakk for avansert for mine strikkekunnakaper![]()
Det er veldig greit å strikke, altså.Jakken og kysen strikkes frem og tilbake mens buksen strikkes rundt. Alt står fint forklart i oppskriften, og det er hjelpevideoer på designerens hjemmeside.
Kommer an på hva du mener med «mer avansert». Kort fortalt trenger du på jakken å strikke rett og vrang, øke mot høyre og venstre (står godt forklart i oppskriften når og hvordan du gjør dette), kast, felling, og felle av. Ermene strikkes rundt, det kan du gjøre på fire strømpepinner eller med «magic Loop» om du kan det.Og det er det? Ikke mer avansert?
Kommer an på hva du mener med «mer avansert». Kort fortalt trenger du på jakken å strikke rett og vrang, øke mot høyre og venstre (står godt forklart i oppskriften når og hvordan du gjør dette), kast, felling, og felle av. Ermene strikkes rundt, det kan du gjøre på fire strømpepinner eller med «magic Loop» om du kan det.
På buksen bruker du rett og vrang, og den er strikket høyere bak med såkalte forkortede rader. Husker ikke om hvordan du gjør disse står i oppskriften, men det er lett å finne på nett.
Så heldig du er!Det hørtes nesten ut som noe jeg kunne klart! Men, nå er jeg så heldig og har fått vite at jeg får settet i gave