Hentesett

Mamman til Magnus

Glad i forumet
Har dere tenkt noe på hentesett ennå? Jeg har satt igang mormor til å strikke hentesett til lille babyen, blir så utrolig fint[:)] Gleder meg til å bruke det!

Jeg tenkte kanskje at jeg skulle spørre Nåssåbjønn om hun ville strikke et sett til meg.....! [8D] Evt bruke det samme som sist. [8|]

tror jeg skal strikke et i alpaka selv, men er ikke helt sikker.. [;)] har fått endel bestillinger så må vel se hva jeg prioriterer.. [:D]

svigermor har allerede strikket hentesett.. eneste jeg vet er at det er gult [8D]

regner med våres er ferdig allerede. svigermor begynnte å skrikke blått lenge før ul. akkurat som sist når ho strikket rosa.
hadde rett begge gangene å. hehe.

har imidlertid bestillt meg to jordbær barn os ho (sånn strikkedresser med jordbær lue, ønsket meg selv det som liten, fikk d aldri) så d har ho lovet å begynne på så snart ho var ferdig med hente dressen.

tenkte å bruke jordbær barna på bildet til avisen, hehe, planlagt langt frem i tid her ja. hehe.

Har sett på mange strikkeoppskrifter men ennå ikke funnet det "riktige". Noen tips?
Kan uansett ikke sette svigers eller oldemor i gang før etter ul, først da vil vi fortelle det.
Men har funnet den herligste luen på drops, som jeg håper jeg klarer å strikke selv. Litt mer spesielt da, i hvertfall ettersom jeg lærte å strikke for to uker siden, hehe.... Men kjempe lett og første par godsokker snart ferdig[:D] Anbefales[;)]

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=1&lang=no

Mamma har strikka flere hentesett,men tror kanskje det kan bli stort siden di fleste tvillinger kommer før tiden..[;)]

ORIGINAL: storelillemeg84

ORIGINAL: Rakosy

svigermor har allerede strikket hentesett.. eneste jeg vet er at det er gult [8D]

svigermor ville strikke i gult til meg også... men det ville jeg ikke for det er akkurat samme fargen som det hun strikket til ungen til min psykopatiske liksom svigerinne... og det blir IKKE aktuelt[:@][8D]

Så hun skal vente til vi veit kjønnet så skal jeg være me å ta ut farge selv..[:D]

det finnes mange gul farger da [;)]
men skjønner tanken[:)]
lykke til med psykopaten.. alltid like morro med sånt i livet [:'(]

svigermor ville strikke i gult til meg også... men det ville jeg ikke for det er akkurat samme fargen som det hun strikket til ungen til min psykopatiske liksom svigerinne... og det blir IKKE aktuelt[:@][8D]

Så hun skal vente til vi veit kjønnet så skal jeg være me å ta ut farge selv..[:D]

det finnes mange gul farger da [;)]
men skjønner tanken[:)]
lykke til med psykopaten.. alltid like morro med sånt i livet [:'(]

ja det er så kjempe festlig[8D][8D][:'(][8D][8D] så i hode mitt er gult, gult hvis du skjønner[8D]
jeg er sikker på at ho kommer til melde oss til barnevernet for barnemishandling fordi vi ikke gjør ting slik som ho vil. Hun er kapabel til å gjøre det, melde oss til barnevernet altså... vil du lese litt om henne så kan du se i dagboka mi....[8D][:@]

noen er bare sånn..
men hver gang hun lager kvalme, kan du tenke på hvor dårlig hu egentlig må ha det med seg selv, siden hun er nødd om å drive på sånn... hvor lita hu egentlig er.
jeg pleier å le godt når folk er så "desperate" som hun virker å være..

jeg fikk en leve-regel av psykologen min:
skap handlingsrom! (i tankene)
så hu er ingen drage, hun er kanskje en liten gullfisk?[:D]

her vil mannen ut å kjøpe mens jeg er på sykehuset... det er hans oppgave sier han..[:)] han kan ikke strikke som jeg vet.. [8|] hehe

Back
Topp