Mamman til Magnus
Glad i forumet
Har dere tenkt noe på hentesett ennå? Jeg har satt igang mormor til å strikke hentesett til lille babyen, blir så utrolig fint[:)] Gleder meg til å bruke det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: storelillemeg84
ORIGINAL: Rakosy
svigermor har allerede strikket hentesett.. eneste jeg vet er at det er gult [8D]
svigermor ville strikke i gult til meg også... men det ville jeg ikke for det er akkurat samme fargen som det hun strikket til ungen til min psykopatiske liksom svigerinne... og det blir IKKE aktuelt[:@][8D]
Så hun skal vente til vi veit kjønnet så skal jeg være me å ta ut farge selv..[:D]
svigermor har allerede strikket hentesett.. eneste jeg vet er at det er gult [8D]
svigermor ville strikke i gult til meg også... men det ville jeg ikke for det er akkurat samme fargen som det hun strikket til ungen til min psykopatiske liksom svigerinne... og det blir IKKE aktuelt[:@][8D]
Så hun skal vente til vi veit kjønnet så skal jeg være me å ta ut farge selv..[:D]
det finnes mange gul farger da [;)]
men skjønner tanken[:)]
lykke til med psykopaten.. alltid like morro med sånt i livet [:'(]
ja det er så kjempe festlig[8D][8D][:'(][8D][8D] så i hode mitt er gult, gult hvis du skjønner[8D]
jeg er sikker på at ho kommer til melde oss til barnevernet for barnemishandling fordi vi ikke gjør ting slik som ho vil. Hun er kapabel til å gjøre det, melde oss til barnevernet altså... vil du lese litt om henne så kan du se i dagboka mi....[8D][:@]