Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nusselig!Jeg har strikket denne + matchende lue og votter til. Mangler bare noen sokker. Men kommer nok til å strikke jakke/bukse også, så får jeg se hva jeg bestemmer meg for når det nærmer seg, hvis alt går som vi håper på
Jeg har strikket denne + matchende lue og votter til. Mangler bare noen sokker. Men kommer nok til å strikke jakke/bukse også, så får jeg se hva jeg bestemmer meg for når det nærmer seg, hvis alt går som vi håper på
Jeg har visst det i 4 uker så begynner å tenke og planlegge
Wow, så flink du er Imponert
Nusselig!
Jeg strikker hentesett til bønna nå. I rustbrun og hvit, så hen kommer til å se ut som en liten rev innser jeg Vis vedlegget 295685
Jeg strikker hentesett til bønna nå. I rustbrun og hvit, så hen kommer til å se ut som en liten rev innser jeg Vis vedlegget 295685
Det var fin fargekombo!Jeg strikker hentesett til bønna nå. I rustbrun og hvit, så hen kommer til å se ut som en liten rev innser jeg Vis vedlegget 295685
Så koselig! Ekstra gøy med overraskelse daHar en venninne som har lyst til å strikke hentesett til meg men klarer ikke å bestemme meg for hvilket hentesett jeg vil ha, da jeg synes di alle ser ganske lik ut så jeg sa at så lenge det var di og di fargene, kunne hun få gleden over å finne et fint hentesett å overraske oss med så kjenner at jeg allerede er begynt å bli spent og glede meg til å få se det når det er ferdig
Har en venninne som har lyst til å strikke hentesett til meg men klarer ikke å bestemme meg for hvilket hentesett jeg vil ha, da jeg synes di alle ser ganske lik ut så jeg sa at så lenge det var di og di fargene, kunne hun få gleden over å finne et fint hentesett å overraske oss med så kjenner at jeg allerede er begynt å bli spent og glede meg til å få se det når det er ferdig
Hvordan skal man klare å velge da??? Og det der er bare et lite utvalg.
Den siste der likte jeg aller best av de i hvertfall..
Er så mye å velge mellom så tenker det er greit å se og småplanlegge litt
Ja, jeg også egentlig!
Mhm, og det tar jo litt tid å strikke, og så vil man ha noe annet eller bommer med strikkefasthet og størrelse. Nei, best å begynne med en gang! Strikkeplagg går jo ikke akkurat ut på dato.
Strikk strikk strikk!!!