Hentesett

Jeg har visst det i 4 uker :p så begynner å tenke og planlegge :)

Jeg har strikket denne + matchende lue og votter til. Mangler bare noen sokker. Men kommer nok til å strikke jakke/bukse også, så får jeg se hva jeg bestemmer meg for når det nærmer seg, hvis alt går som vi håper på ;)

Vedlegg

• 20190330_233216.jpg
    20190330_233216.jpg
    32,7 KB · Visninger: 21
Jeg har strikket denne + matchende lue og votter til. Mangler bare noen sokker. Men kommer nok til å strikke jakke/bukse også, så får jeg se hva jeg bestemmer meg for når det nærmer seg, hvis alt går som vi håper på ;)
Nusselig!

Wow, så flink du er :Heartred Imponert ;)

Jeg har visst det i 4 uker :p så begynner å tenke og planlegge :)

Jeg har visst det i 1,5 uke men har såklart sett på ting, drømt og planlagt litt i hodet og sett for meg sånn og sånn fra vi begynte å prøve på nr.2 :D:hilarious:

Har en venninne som har lyst til å strikke hentesett til meg :) men klarer ikke å bestemme meg for hvilket hentesett jeg vil ha, da jeg synes di alle ser ganske lik ut :hilarious: så jeg sa at så lenge det var di og di fargene, kunne hun få gleden over å finne et fint hentesett å overraske oss med :happy: så kjenner at jeg allerede er begynt å bli spent og glede meg til å få se det når det er ferdig :D

Har en venninne som har lyst til å strikke hentesett til meg :) men klarer ikke å bestemme meg for hvilket hentesett jeg vil ha, da jeg synes di alle ser ganske lik ut :hilarious: så jeg sa at så lenge det var di og di fargene, kunne hun få gleden over å finne et fint hentesett å overraske oss med :happy: så kjenner at jeg allerede er begynt å bli spent og glede meg til å få se det når det er ferdig :D
Så koselig! Ekstra gøy med overraskelse da :happy:

Blir spennende :D
Min bestevenninne (og min sønns fadder) heklet et babyteppe til han når han ble født i fjor. Sånt betyr så mye :Heartred:Heartred

strikkeoppskrift_tommerhogger_hentesett_1.png

aHR0cCUzQSUyRiUyRnN0YXRpYzEuMS5zcXNwY2RuLmNvbSUyRnN0YXRpYyUyRmYlMkYyOTk1ODklMkYyNzAxOTY3OSUyRjE0NjI5NTM1OTU0NDAlMkZtZWxrc2Vyc19oZW50ZXNldHRfU3RyaWtrZW9wcHNrcmlmdF9ob3ZlZC5wbmclM0Z0b2tlbiUzRDREYVFkbGRZbmRCaEk2YndNY3JtWGlYZ3J3SSUyNTNEJTI2X19TUVVBUkVTUEFDRV9DQUNIRVZFUlNJT04lM0QxNDYzOTI1OTM1NDg0

HOY_18_11_Forside_Web-462x653.jpeg

1-0.jpg

Hvordan skal man klare å velge da??? Og det der er bare et lite utvalg. :p

strikkeoppskrift_tommerhogger_hentesett_1.png

aHR0cCUzQSUyRiUyRnN0YXRpYzEuMS5zcXNwY2RuLmNvbSUyRnN0YXRpYyUyRmYlMkYyOTk1ODklMkYyNzAxOTY3OSUyRjE0NjI5NTM1OTU0NDAlMkZtZWxrc2Vyc19oZW50ZXNldHRfU3RyaWtrZW9wcHNrcmlmdF9ob3ZlZC5wbmclM0Z0b2tlbiUzRDREYVFkbGRZbmRCaEk2YndNY3JtWGlYZ3J3SSUyNTNEJTI2X19TUVVBUkVTUEFDRV9DQUNIRVZFUlNJT04lM0QxNDYzOTI1OTM1NDg0

HOY_18_11_Forside_Web-462x653.jpeg

1-0.jpg

Hvordan skal man klare å velge da??? Og det der er bare et lite utvalg. :p

Den siste der likte jeg aller best av de i hvertfall.. :D
Er så mye å velge mellom så tenker det er greit å se og småplanlegge litt :p

Den siste der likte jeg aller best av de i hvertfall.. :D
Er så mye å velge mellom så tenker det er greit å se og småplanlegge litt :p

Ja, jeg også egentlig!

Mhm, og det tar jo litt tid å strikke, og så vil man ha noe annet eller bommer med strikkefasthet og størrelse. Nei, best å begynne med en gang! Strikkeplagg går jo ikke akkurat ut på dato. :D

Ja, jeg også egentlig!

Mhm, og det tar jo litt tid å strikke, og så vil man ha noe annet eller bommer med strikkefasthet og størrelse. Nei, best å begynne med en gang! Strikkeplagg går jo ikke akkurat ut på dato. :D

Strikk strikk strikk!!! :D:D:D:Heartred

Back
Topp