Hentesett

MHP1990

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Mens man venter på at tiden skal gå så er det koselig å drømme om tiden der babyen endelig kommer.

Så jeg lurer litt på hvilket hentesett dere har hatt til deres tidligere barn og/eller hva dere kunne tenkt dere til desemberbabyen. :happy:

Selv ble jeg mamma for første gang i februar 2018 og sønnen vår hadde dette hentesettet i hvitt med grått istedenfor beige. :D

Hvordan hentesett liker dere? :Heartblue:Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190421-120306_Google.jpg
    Screenshot_20190421-120306_Google.jpg
    22,1 KB · Visninger: 37
  • Screenshot_20190421-121008_Facebook.jpg
    Screenshot_20190421-121008_Facebook.jpg
    20 KB · Visninger: 38
Jeg, mamma og min beste venninne strikka ett fra klompelompe sist. Jeg har IKKE tenkt til å begi meg ut på no strikking denne gangen, det overlater jeg til de som kan det :p
 
Blir nok strikk fra svigermor, men har ikke plukket ut enda. Sett mye på klompelompe og tror det blir noe derfra :)
 
Legg gjerne ut bilder av de dere liker :D

Jeg kan absolutt ikke strikke så det blir nok sendt ut en forespørsel til familie/venner om å strikke et hentesett her i hvertfall :p
 
Så koselig3) jeg har tatt opp strikking nå. Og skal strikke hentesett:) men vet ikke hvilket enda
 
Synes Klompelompe har fine hentesett :)
Ellers finnes det fine sett fra petiteknit f. Eks ;)
 
Sist strikka jeg bukse og sokkene i Ulrik-settet, og jakka i Theo. Sommerbaby så strikka noe svalt. Nå med vinterbaby er det jo mye mer å velge i!
 
Mormor skal få strikke til oss :Heartred Syntest dette er veldig fint.
46566544_2049177358436732_8794122251445666710_n.jpg
 
Missunner dere som klarer å strikke :Heartred

Veldig flotte de 2 som ble lagt ut her nå :Heartred
Er så greit å se andre typer hentesett da jeg er usikker på om jeg skal gå for samme type som jeg hadde sist eller noe annet.. :);)
 
Det er for tidlig å tenke på. Det kjennes ikke riktig ut å tenke slik for meg. Mye kan skje mellom nå og da.
 
Det er for tidlig å tenke på. Det kjennes ikke riktig ut å tenke slik for meg. Mye kan skje mellom nå og da.

Så du har aldri tenkt på navn, vogn, soverom eller noe annet heller da? Er lov til å drømme og småplanlegge selvom mye kan skje i mellom nå og da. :happy:
 
Så du har aldri tenkt på navn, vogn, soverom eller noe annet heller da? Er lov til å drømme og småplanlegge selvom mye kan skje i mellom nå og da. :happy:

Vel, vi er i tråden for desember 2019, og jeg fikk vite jeg var gravid for 2 dager siden. Da blir det unaturlig å tenke slik før det er ett faktum, har jo ikke rukket å helle ut påskevinen ennå en gang:love017
 
Vel, vi er i tråden for desember 2019, og jeg fikk vite jeg var gravid for 2 dager siden. Da blir det unaturlig å tenke slik før det er ett faktum, har jo ikke rukket å helle ut påskevinen ennå en gang:love017


Hvis du kun har visst det i 2 dager så er det jo noe annet, men for de som har visst det litt lenger så er det ikke så unormalt å kanskje ha gjort seg noen tanker :D

Den påskevinen er det bare å si farvel til nå :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp