Hentesett

En tråd i 'Mai 2018' startet av Viogdu, 11 Des 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. S-Ka Betatt av forumet

Åh perfekt, da skal jeg se litt nærmere på det [emoji1305][emoji7] tusen takk![emoji4]

• Liker Liker x 1
  2. Vesla92 Forelsket i forumet

Enkelt og veldig fint sett [emoji4]

• Liker Liker x 1
  3. Vesla92 Forelsket i forumet

Sniker fra august foresten[emoji4]

4. Joggejenta Mamma til Eva 09.10.14 <3 Mailykke 2018 Oktoberskatter 2014

Vi får se hva vi finner i klærne fra storesøster. For å være ærlig husker jeg ikke hva vi brukte da, så det blir spennende å se om det er rosa eller nøytrale farger[emoji23]

5. Mgr Flørter med forumet

Tusen takk! Mangler bare knapper da [emoji85]

6. MiniMEEE Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg har strikket det mange ganger og synes det blir kjempefint, og at oppskriften er helt grei å følge. Hva var det du ikke skjønte, kanskje jeg kan hjelpe?

7. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Det var den tellinga fra midt på ermet med mønsteret, irriterer meg at hun ikke bare kan skrive nøyaktig hva en skal gjøre. Hadde nok fått det til om jeg prøvde om igjen, jeg har strikka masse lace før, men orka ikke styre nå. Hennes mønstre er jo vanligvis veldig velskrevne også.

8. MiniMEEE Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Joda, men er komfort gjort å telle. Det er for så vidt helt vanlig i mønstre hvor mønster skal være sentrert.

9. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Ja, jeg er klar over det. Syns bare det er bedre når de gidder å skrive *strikk x masker, start mønster* så jeg slipper å tenke ;)

10. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Sniker fra desember.

Vi brukte dette, strikket av min mormor :)

• Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg å strikket denne før jeg fant ut kjønn, nå trur jeg at jeg skal strikke kjole

• Liker Liker x 1
  12. Symret Blir kjent med forumet

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  13. Lykkegullet Forelsket i forumet Mailykke 2018

Så utrolig søtt! [emoji7]

14. C-tine Gift med forumet Mailykke 2018

Men er det så godt med knapper i ryggen til babyen, når de ligger så mye på rygg? [emoji85][emoji85][emoji85] et nydelig hentesett altså, men akkurat knappene bak blir litt upraktisk for min del. De ville ikke jeg lagt på [emoji15]

15. Mrs82 Glad i forumet Mailykke 2018

Min tante strikket et hvitt sett med rosa detaljer til eldste, men siden hun er født i juli hadde hun på seg en tynn brun drakt med bamse på magen og vi brukte bare jakken åpen og luen til. Yngste er født i mai og hun bæsjet gjennom buksen før vi rakk å komme oss ut så igjen brukte vi «bamsedrakten» med lue og jakke til. Neste er en gutt og han må nok bare ha det samme på[emoji4] gjør meg ingenting om det er en hvit lue med rosa silkebånd, han blir så søt så! For min del er det bare bilturen hjem og så har vi flere fine strikkejakker som vi bruker ved anledning senere. Når de er så små går det praktiske foran alt[emoji6]

16. mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018

Vet flere som har strikket denne til små babyer. Og som har brukt den mye. Mener de så knappene var små.
    Store knapper vil jeg tro er ubehagelige å ligge på ja..

17. Symret Blir kjent med forumet

Småknapper blir bra ja, ellers har jeg sett det med sløyfer. Fint det også!

Men uansett ligger jo ikke babyer mye i strikka ulljakke er min erfaring..hentesett og når de er i bilen i bilstolen :D

18. C-tine Gift med forumet Mailykke 2018

Alt er jo smak og behag [emoji6]

19. Mulan Prøver Mailykke 2018

Tror ikke jeg kommer til å ha noe spesielt hentesett denne gang! Får se :) Jenten vår fikk aldri brukt sitt for det var for varmt! Mulig jeg kjøper en tynn lillelamdress! :)

20. Så fine hentesett! Og jeg tenker iallefall at hentesett er veldig smak og behag med tanke på hjemmestrikk eller butikk-kjøpt. Det er helt opp til dere som foreldre, og hvilke muligheter dere har:)

Del denne siden