Hentesett

Strikker det samme fra klompelompe som er postet over her (i blått) strikker i jenteversjonen og har valgt grå lerkegarn :)

Er ferdig med romperen [emoji4] bare jakke, lue og sokker igjen [emoji6]
9d308058b1eb652563d90bb27d9fd6da.jpg

Jeg endte opp med å kjøpe garn til kjekkasromper fra Klompelompe i en blågrønn farge. Også blir det hvit strømpebukse og body under. Jeg burde jo kjøpt et nøste til så svigermor kan strikke lue, votter og sokker også, det var ikke så gjennomtenkt. Nå, ja, har hvit lue i verste fall, hehe. Så nå gjenstår det bare å spørre svigermor om hun vil strikke :D

Jeg endte opp med å kjøpe garn til kjekkasromper fra Klompelompe i en blågrønn farge. Også blir det hvit strømpebukse og body under. Jeg burde jo kjøpt et nøste til så svigermor kan strikke lue, votter og sokker også, det var ikke så gjennomtenkt. Nå, ja, har hvit lue i verste fall, hehe. Så nå gjenstår det bare å spørre svigermor om hun vil strikke :D

Kan godt være det er nok garn igjen etter romperen til at ho kan strikke votter og sokker også, kanskje tilogmed lue, litt avhengig av hvor mye garn som faktisk går med ;) Ei strikkekyndig bestemor strikker nok opp garnet med litt slikt smått til slutt uansett [emoji6]

Kan godt være det er nok garn igjen etter romperen til at ho kan strikke votter og sokker også, kanskje tilogmed lue, litt avhengig av hvor mye garn som faktisk går med ;) Ei strikkekyndig bestemor strikker nok opp garnet med litt slikt smått til slutt uansett [emoji6]
Takk for info [emoji8]

Oi, så flink du er. Var det vanskelig?
Det er heldigvis en i familien som skal strikke det til småen. Litt for avansert for meg.
Var ganske greit, stort sett glattstrikk. Jeg bruker litt tid på flettene, er ikke så dreven. Sokkene var raske og greie å strikke.

Hos meg har det stoppet litt opp i strikkingen [emoji52] men får vell ånden over meg igjen [emoji6] og tenker jeg skal ha med meg endel om jeg blir liggende en stund på sykehuset [emoji4]

Back
Topp