K
Koffert
Guest
Strikker det samme fra klompelompe som er postet over her (i blått) strikker i jenteversjonen og har valgt grå lerkegarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg endte opp med å kjøpe garn til kjekkasromper fra Klompelompe i en blågrønn farge. Også blir det hvit strømpebukse og body under. Jeg burde jo kjøpt et nøste til så svigermor kan strikke lue, votter og sokker også, det var ikke så gjennomtenkt. Nå, ja, har hvit lue i verste fall, hehe. Så nå gjenstår det bare å spørre svigermor om hun vil strikke
Takk for info [emoji8]Kan godt være det er nok garn igjen etter romperen til at ho kan strikke votter og sokker også, kanskje tilogmed lue, litt avhengig av hvor mye garn som faktisk går med Ei strikkekyndig bestemor strikker nok opp garnet med litt slikt smått til slutt uansett [emoji6]
Har strikket detVis vedlegget 227787 Vurderer dette settet fra Sandnes garn. I en rosa/lilla farge.
Oi, så flink du er. Var det vanskelig?Har strikket det
Var ganske greit, stort sett glattstrikk. Jeg bruker litt tid på flettene, er ikke så dreven. Sokkene var raske og greie å strikke.Oi, så flink du er. Var det vanskelig?
Det er heldigvis en i familien som skal strikke det til småen. Litt for avansert for meg.
Dette strikker jeg også på, jakken blir i støvet aquarius, litt usikker på hvordan romper/bukse/bleiebukse jeg vil ha enda Koser meg med strikkepinner i ferien ♡Vi skal ha dette i grått Vis vedlegget 227300
Denne var jo bare helt nydelig mangler jakke da
Innmari flott, særlig sparkebuksa! [emoji7]Vis vedlegget 229205
Dette nydelige hentesettet har tanten min strikket
Klompelompe lillemor bukseDet var bare så skjønt [emoji7]! Vet du hvem som har oppskrift?
Så fint hentesett [emoji7]Vis vedlegget 229205
Dette nydelige hentesettet har tanten min strikket
Mamma strikker også dette i hvit og rosa
Svigermor holder på å strikke dette