Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett på dette jeg også, har du tenkt å ha kort bukse? Tenker at bruksverdien blir større med lang..Vi skal ha dette i grått Vis vedlegget 227300
Strikker selv dette
Bare en annen farge og med fletter istedenfor perlestrikk i kantene ("jentevarianten").
Klumpelompe-hefte som eg har kopiert ifra.
Alle garnprodusentene har hefter med babystrikk, typisk er at du får se bilder, men for å kjøpe oppskrift må du også kjøpe garn. Sandnes garn har nettbutikk, mulig dale, falk, gjesdal også har. Klompelompe er eget, men kanskje tilgjengelig hos Sandnes garn.
Og ellers har drops garnstudio masse oppskrifter tilgjengelig gratis på nett, men synes ikke det var så fine hentesett der, men kan godt være du liker de
Ja, vil ha kort bukse syns det er så fint med strømpebukse til slik som med rumpere tror ikke det blir noen problemHar sett på dette jeg også, har du tenkt å ha kort bukse? Tenker at bruksverdien blir større med lang..
Det var også kjempefint <3
Vi skal ha dette i grått Vis vedlegget 227300
Det settet der så jeg også på [emoji4] det er kjempefint [emoji7]Vis vedlegget 227787 Vurderer dette settet fra Sandnes garn. I en rosa/lilla farge.
Det er kjempefint! Har bokmerket det jeg oxo!Vis vedlegget 227787 Vurderer dette settet fra Sandnes garn. I en rosa/lilla farge.
Ser godt og varmt ut ogDet settet der så jeg også på [emoji4] det er kjempefint [emoji7]
Det gjør det så absolutt [emoji4]Ser godt og varmt ut og