Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så veldig fint utJeg skal få mamma til å strikke et til gutt og et til jente i mønsteret som denne ensfargede er strikket i. Det heter havskum og alle vi søskena fødd på 80- og 90- tallet hadde samme. Bildet er google treff.
Vis vedlegget 203725
Min mor har strikket minst 50 hentesett av typen havskum. Dersom jeg tar fra henne den æren å strikke det til mine barn tror jeg at jeg like gjerne kan glemme å spør om noe strikket igjenn :-D Mamma strikker til nesten alle venner, tantebarn og venners barn som venter baby. De fleste får et i hver farge! Så mulig vi snakker om 100 sett. Ho er rå på strikkepinnene!Regner med en av bestemødrene strikker hentesett denne gangen også, blir sikkert den bestemor som ikke gjorde det sist gang![]()
På en måte kunne jeg tenkt meg å gjøre det selv også, men det ligger visst mye stas i akkurat hentesettet. Og jeg har tusen andre ting på strikkelisten min, så det er gjerne like greit![]()
Det var også superkoselig <3Jeg håper jeg finner motivasjon til å strikke ett sett i løpet av vinteren![]()
Kanskje dette?![]()
Vis vedlegget 203768