Hentesett

93d9177fde0c877357ababa23e46202f

Nydelige hentesett :) jeg begynte på ett, men har bare ferdigstilt sokker :P kanskje jeg blir ferdig når jeg går ut i permisjon :P - kan jo håpe :)

Har ikke tenkt på at beibi skal ha spesielle klær til å bli hentet på sykehuset med jeg.. :-p så ingen anelse om hva jeg skal pakke med til henne :-p

Flere som har det klart? :)
Svigermor kom innom her om dagen med det hun har strikket, helt forelska i det jeg ❤️ Nå ligger det pakket og klart i baggen :)Vis vedlegget 150449
Fint sett det der. <3 Fra Klompelompe-boka. Det har jeg også strikka til lillegutt, men mørk blå jakke og lys blå lue og bukse.
De to jentene våre fikk også hvert sitt hentesett, men de var så små at de svømte i det, så de ble kledd i vanlige klær hjem fra sykehuset. Ser ut som han som ligger og feter seg opp inni magen nå kan passe i str 0-3 mnd.:D

Så arti å se!:) her blir det nok enten den tynne dressen fra Lillelam eller en litt tykkere fra Lanullva..klarer liksom ikke helt å bestemme meg i forhold til hvor kaldt det er ute så kommer jo babyen til å ligge i bilstolposen også så :)

Fint sett det der. <3 Fra Klompelompe-boka. Det har jeg også strikka til lillegutt, men mørk blå jakke og lys blå lue og bukse.
De to jentene våre fikk også hvert sitt hentesett, men de var så små at de svømte i det, så de ble kledd i vanlige klær hjem fra sykehuset. Ser ut som han som ligger og feter seg opp inni magen nå kan passe i str 0-3 mnd.:D
Ja mye fint i klompelompe boka, skulle ønske jeg kunne strikke selv :p
Ja det blir sikkert litt stort, men det er mindre enn det ser ut på bilde :)

Back
Topp