Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bare "vanlige" klær. De som strikker til oss liker å lage klær til når babyen er litt større, så det kan brukes lengerHar ikke tenkt på at beibi skal ha spesielle klær til å bli hentet på sykehuset med jeg..så ingen anelse om hva jeg skal pakke med til henne
![]()
Fint sett det der. <3 Fra Klompelompe-boka. Det har jeg også strikka til lillegutt, men mørk blå jakke og lys blå lue og bukse.Flere som har det klart?![]()
Svigermor kom innom her om dagen med det hun har strikket, helt forelska i det jegNå ligger det pakket og klart i baggen
Vis vedlegget 150449
Ja den blåfargen er skikkelig finFor ett flott sett og fin farge!![]()
Ja mye fint i klompelompe boka, skulle ønske jeg kunne strikke selvFint sett det der. <3 Fra Klompelompe-boka. Det har jeg også strikka til lillegutt, men mørk blå jakke og lys blå lue og bukse.
De to jentene våre fikk også hvert sitt hentesett, men de var så små at de svømte i det, så de ble kledd i vanlige klær hjem fra sykehuset. Ser ut som han som ligger og feter seg opp inni magen nå kan passe i str 0-3 mnd.![]()