Hentesett

Har ikke tenkt på at beibi skal ha spesielle klær til å bli hentet på sykehuset med jeg.. :-p så ingen anelse om hva jeg skal pakke med til henne :-p
Er ikke alle som gjør det da :) Med førstemann hadde jeg det ikke, men han var født i slutten av mai å vi dro hjem i begynnelsen av juni å det var veldig varmt da :) Hadde det med nr to, hun ble født i mars, å syns det var så koselig så ble så glad da svigermor strikket et til han i magen også :)

93d9177fde0c877357ababa23e46202f
Nydelig ❤️

Nå skal jo ikke min hentes i så måte, men jeg lager en mariusdress til henne. Det er godt det er en måned til termin, jeg skal snart strikke armene nå, og mønsteret på dressen. Litt igjen mao.

Så mye fint! Mange snille bestemødre og svigermødre☺️
Min snille svigermor har også strikket hentesett, men har ikke bilde da, men det var også nyydelig, samt to myke, gode pledd! Gleeder meg til å bruke det☺️

Vi skal ha dette i grå eller beige siden vi ikke vet kjønn :) svigermor har tatt oppdraget, jeg selv har strikka kjappstrikkadrakt og booties i lysebrunt :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    231 KB · Visninger: 71
Har ikke noe hentesett... men det hadde jo ikke vært så dumt! Begynner bare å bli litt sent å finne en som kan strikke : P

Er nesten ferdig med sparkebuksa jeg begynte på til jentungen vår som blir 2 i januar:-P Mangler knapper og knapphull;-) Mamma har stikka jakke til og jeg vurderer å pøve meg på kysen som høre til:-)

Har "back-up" da, kjøpte body og sparkebukse fra nøstebarn i går, og tenker at det funker fint det også:-)

ee178eb5a4142c74d2f610c30ca4c19f

2015-12-13 13.26.40.jpgDette skal frøkna ha på seg hjem fra sykehuset :) Kjolen kjøpte vi rett etter oul, første plagget vi kjøpte. Strikkasettet er etter jeg var liten så det er veldig stas å kunne bruke det på min egen datter :Heartpink

Back
Topp