Hentesett

Jeg har store planer om å bruke det hente settet mamma brukte på meg :) fant det når jeg rotet i mine baby klær! Å så er det hvit - kan brukes til begge kjønn!! Synes det var litt symbolsk og en morsom tanke å ta med hjem sønnen min i de samme klærna mammaen sin hadde på seg ❤️

• Liker
Reactions: Io
Oldemor strikker, men kjente jeg ble litt skeptisk til fargen. Brunt, men ikke sånn fin mørk farge, mer bæsjebrun:-( håper det blir greit..

Svigermor skal strikke, tror faktisk hun er på sett nummer 2 :rolleyes:
Jeg ba hun strikke det med littt lange armer og ben så vi kan bruke det mer enn første uka, men da fikk vi til svar at hun heller strikket to. (Samboer er over 40 og svigerinne kan ikke få barn, hun er nok veldig overmoden for barnebarn :happy:)
Hehe, helt sikkert det da ja:D

Jeg har store planer om å bruke det hente settet mamma brukte på meg :) fant det når jeg rotet i mine baby klær! Å så er det hvit - kan brukes til begge kjønn!! Synes det var litt symbolsk og en morsom tanke å ta med hjem sønnen min i de samme klærna mammaen sin hadde på seg ❤️

Det er jo veldig fint da:D

Kunne jo ikke si at fargen var stygg heller liksom:-/

Håper det blir greit;-)

Jeg skal strikke hentesett selv:)

Mamma strikker en nydelig ulldress :-)

Blir nok nok pen ullbody og strømpis og rett i pose. Har et kjempefint beige ullsett som svigermor strikka til storebror, men er for stort til nyfødt.

Hadde hekla hentesett til eldste i nyfødtstr, men var altfor lite, sp fikk ikke brukt det:( Vet ikke helt hva jeg skaø bruke til hentesett enda jeg:)

Min kjære snille mor strikker i vei på både hentesett og diverse andre ting, synes det er kjempe koselig og merker at hun gleder seg masse til første barnebarn :D

Back
Topp