Hentesett

Mamma strikker til mine. Først strikket hun i gult siden vi ikke visste kjønn, men da vi fikk vite at det blir både gutt og jente måtte hun ut å kjøpe mer garn så hun kunne strikke til jente og gutt :D

Har erfart at alt av strikka sett blir då utrolig stort så det passer som regel ikke :-/

Jeg tenker helt motsatt. Strikk er mer elastisk, og passer bedre enn vevde materialer når vi ikke vet størrelsen på forhånd. Vi har ikke bestemt hva som blir hentesettet, men jeg vurderer et sett jeg har strikket som gave tidligere. Det vet jeg at dekker størrelse 40 til 68, avhengig av om man bretter opp vrangbordene.

Min bestemor strikka et hentesett til meg da jeg ble født,så mamma ville bare trekke nye bånd så skal vi bruke d til Oliver-Luis<3

Mamma strikker til mine. Først strikket hun i gult siden vi ikke visste kjønn, men da vi fikk vite at det blir både gutt og jente måtte hun ut å kjøpe mer garn så hun kunne strikke til jente og gutt :D
Herlig:D
Har dere flere tvillinger i familien, eller er du første som får`?

Svigermor skal strikke, tror faktisk hun er på sett nummer 2 :rolleyes:
Jeg ba hun strikke det med littt lange armer og ben så vi kan bruke det mer enn første uka, men da fikk vi til svar at hun heller strikket to. (Samboer er over 40 og svigerinne kan ikke få barn, hun er nok veldig overmoden for barnebarn :happy:)

Back
Topp