Hentesett

Så mye fint det var :) har ikke tenkt så mye på det...regner med at jeg må strikke selv hvis jeg skal ha noe slikt, men det er bare hvor skal jeg få tiden og kreftene fra, pluss har ikke strukket en hel drakt før. Ble veldig misunnelig over Mariusdrakten, den var kjempe fin ;)

Gleder meg veldig til å ta i bruk det offwhite hentesettet etter storesøster. Prøvde å laste opp bilde, men det ble for stort:(

Åååå så nydelige sett dere har <3 her blir det vel bukse og genser og dress :(

Siden jeg har termin samme dag som OL åpner og slekta mi er lettere opptatt av OL har mamma strikket OL-dressen som hentesett :) Hun måtte minske litt på mønstret siden det kommer i 3mnd+ :) Hun har selvfølgelig strikket matchende lue, votter og sokker :D Også har mormoren min strikket OL-genseren til meg i samme farger :)

Siden jeg har termin samme dag som OL åpner og slekta mi er lettere opptatt av OL har mamma strikket OL-dressen som hentesett :) Hun måtte minske litt på mønstret siden det kommer i 3mnd+ :) Hun har selvfølgelig strikket matchende lue, votter og sokker :D Også har mormoren min strikket OL-genseren til meg i samme farger :)
Så kult :) Må innrømme at jeg er over gjennomsnittet opptatt av OL selv, så med termin 12 feb, så håper jeg mini kommer enten før OL eller venter til det er ferdig! Hehe.. 5.feb for 4 år siden møttes jeg og kjæresten for første gang, så den datoen hadde det vært sykt kult om han kom på :) :)

Så tøft:) bilde av settet?

Masse fint her da :)
Mamma har strikka masse fint til meg, deriblant et hentesett :) Tlf min er på reparasjon så jeg har ikke kamera og ta bilde med, men så snart jeg får den tilbake skal jeg ta noen bilder :)
Jeg skal også få strikka OL-klær, men jeg valgte det todelte settet jeg da :p

Da er tlf i orden og jeg har fått fiksa noen problemer jeg hadde med å logge inn :)

Her er de nydelige plaggene jeg har fått i hus til nå, vet det er flere uferdige og ferdige hjemme på Vestlandet også :p
Hentesett og to andre sett fra mamma, marius-sett og hvit genser fra min mormor :)
Det blir første barnebarn og oldebarn for dem, så det er stas for alle :)
Og ja, det er magen som har lurt seg med på noen av bildene :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Vedlegg

• 1389349427242.jpg
    1389349427242.jpg
    53,5 KB · Visninger: 81
  • 1389349490335.jpg
    1389349490335.jpg
    47 KB · Visninger: 80
  • 1389349510917.jpg
    1389349510917.jpg
    51,9 KB · Visninger: 77
  • 1389349575726.jpg
    1389349575726.jpg
    61 KB · Visninger: 77
  • 1389349589495.jpg
    1389349589495.jpg
    46,6 KB · Visninger: 76
Da er tlf i orden og jeg har fått fiksa noen problemer jeg hadde med å logge inn :)

Her er de nydelige plaggene jeg har fått i hus til nå, vet det er flere uferdige og ferdige hjemme på Vestlandet også :p
Hentesett og to andre sett fra mamma, marius-sett og hvit genser fra min mormor :)

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Veldig flotte :) Likte det kvit/brune kjempe godt :)

Veldig flotte :) Likte det kvit/brune kjempe godt :)

Takk for det :) Ha jeg synes det er nydelig selv :) det er ikke strikka i de minste størrelsene, så jeg må belage meg på å vente litt med å bruke det :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Takk for det :) Ha jeg synes det er nydelig selv :) det er ikke strikka i de minste størrelsene, så jeg må belage meg på å vente litt med å bruke det :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Det er jo greit at de ikke er strikket i minste størrelse. Her har jeg fått hentesett fra mamma og tanta mi. Er redd jeg kan vente meg flere fra de andre tantene mine. (Ettersom jeg har 8 tanter...) De jeg har fått er strikket i den minste størrelsen. Hadde vært trist om hun ikke kunne bruke noe av det fine vi har fått. Krysser fingrene å håper noen av tantene mine har strikket i litt større størrelse.

Her brukes hentesettet som barnefar brukte når han ble født :) litt moro med 30 år gammelt hentesett. Heldigvis har svigermor tatt godt vare på det så det er like fint som nytt :) Kunne egentlig tenkt meg ett med andre farger da det er noe turkis og lilla i, synes det ser litt jentete ut, men det klarer jeg å overse. Tror både svigermor og barnefar synes det er stas at vi bruker det.

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Så mye fint:love7

Back
Topp