Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin!Må bare vise denne fine genseren jeg fikk av mamma idag! Hun er så flink! Ikke hentesett, men måtte bare viseVis vedlegget 45768
Kjempe søtMå bare vise denne fine genseren jeg fikk av mamma idag! Hun er så flink! Ikke hentesett, men måtte bare viseVis vedlegget 45768
Så nydlig<3Dette settet strikker stemoren min til babyen, men med liten baby så er det mulig det blir litt stort.
Gjenstår å se![]()
Nydelig!!Dette settet strikker stemoren min til babyen, men med liten baby så er det mulig det blir litt stort.
Gjenstår å se![]()
Så kultSiden jeg har termin samme dag som OL åpner og slekta mi er lettere opptatt av OL har mamma strikket OL-dressen som hentesettHun måtte minske litt på mønstret siden det kommer i 3mnd+
Hun har selvfølgelig strikket matchende lue, votter og sokker
Også har mormoren min strikket OL-genseren til meg i samme farger
![]()
Så tøftSiden jeg har termin samme dag som OL åpner og slekta mi er lettere opptatt av OL har mamma strikket OL-dressen som hentesettHun måtte minske litt på mønstret siden det kommer i 3mnd+
Hun har selvfølgelig strikket matchende lue, votter og sokker
Også har mormoren min strikket OL-genseren til meg i samme farger
![]()
Da er tlf i orden og jeg har fått fiksa noen problemer jeg hadde med å logge inn![]()
Her er de nydelige plaggene jeg har fått i hus til nå, vet det er flere uferdige og ferdige hjemme på Vestlandet også![]()
Hentesett og to andre sett fra mamma, marius-sett og hvit genser fra min mormor![]()
Det blir første barnebarn og oldebarn for dem, så det er stas for alle![]()
Og ja, det er magen som har lurt seg med på noen av bildene![]()
teller ned til 9.feb <3
fra appen
Veldig flotteLikte det kvit/brune kjempe godt
![]()
Takk for detHa jeg synes det er nydelig selv
det er ikke strikka i de minste størrelsene, så jeg må belage meg på å vente litt med å bruke det
teller ned til 9.feb <3
fra appen
Da er tlf i orden og jeg har fått fiksa noen problemer jeg hadde med å logge inn
Her er de nydelige plaggene jeg har fått i hus til nå, vet det er flere uferdige og ferdige hjemme på Vestlandet også
Hentesett og to andre sett fra mamma, marius-sett og hvit genser fra min mormor
Det blir første barnebarn og oldebarn for dem, så det er stas for alle
Og ja, det er magen som har lurt seg med på noen av bildene
teller ned til 9.feb <3
fra appen