Hentesett

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg har litt dilla på strikka klær, så har endt med 4 sett jeg syntes er fine. Har 2 favoritter i forhold til hentesett. Marius-dressen, og den hvite og blå som grandtante til typen har strikka. Har dere tenkt på hentesett?

IMG_4960.JPG IMG_4963.JPG
IMG_4965.JPG
IMG_4971.JPG

Jeg driver å strikker denne dressen: 1388506301101.jpg

Skal ha en i grønn og en i lilla. Så håper jeg blir ferdig til de kommer. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så fine sett dere har! Jeg har akkuratt startet på et babyteppe i alpakka og silke. Men tviler på jeg blir ferdig :-S pinne 3 tar litt for lang tid i mine fingre. Men men :-) blir så mykt å deilig.

Fant ut at siden vi har kjøpt kjørepose er det ingen vits i strikket hentesett. Så det får vi bruke da vi skal få barselbesøk <3

Nydelig! Er det du som har strikket noe av det? Hadde selv valgt mariussettet som hentesett:)
Neii:/ kan ikke strikke jeg:( skulle ønske. Har fått forskjellige folk til å strikke for meg. Er spesielt glad i Marius dressen selv også passet det så fint til det røde lur, vott og sokk settet jeg fikk en annen til å strikke:)

Her er det mamma som strikker. Jeg strikker for det meste til andre. Driver på med lester til nevøene våre. Skal sy ferdig et vognteppe jeg begynte på for lenge siden.

Her strikker venninnen til mamma. Overlater det til de proffe. Kan ikke strikke :( Legger ut bilde så snart det er klart :)

Sku ønske jeg var flink til å strikke!! Men neeei.. så her blir det bare lue, votter, body, bukse og sokker av ull og bilstolpose :)

Min mor strikker dette hentesettet til meg, men jakken, luen og sokkene skal være i lys lilla og buksen er i beige/brun :)

Vedlegg

• hentesett22.jpg
    hentesett22.jpg
    52 KB · Visninger: 175
fint med hjemmestrikka hentesett! Her strikker mamma nytt til babyen, men vi har også etter storebror som hun strikket! Nøytrale farger begge ganger siden vi ikke vet kjønn. Men nå skal hun strikke blå/rosa lue, votter og sokker i tillegg, så brukes det som passer best :D

Back
Topp