Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sette er bare nydelig! Har selv hatt lyst på det!Jeg driver å strikker denne dressen: Vis vedlegget 45140
Skal ha en i grønn og en i lilla. Så håper jeg blir ferdig til de kommer.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nydelig! Er det du som har strikket noe av det? Hadde selv valgt mariussettet som hentesettJeg har litt dilla på strikka klær, så har endt med 4 sett jeg syntes er fine. Har 2 favoritter i forhold til hentesett. Marius-dressen, og den hvite og blå som grandtante til typen har strikka. Har dere tenkt på hentesett?
Vis vedlegget 45135 Vis vedlegget 45136
Vis vedlegget 45137
Vis vedlegget 45138
Den dressen der var jo helt nydelig<3 kan tenke meg de blir fine i lilla og grønnJeg driver å strikker denne dressen: Vis vedlegget 45140
Skal ha en i grønn og en i lilla. Så håper jeg blir ferdig til de kommer.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Neii:/ kan ikke strikke jegNydelig! Er det du som har strikket noe av det? Hadde selv valgt mariussettet som hentesett![]()
Nydelig!Min mor strikker dette hentesettet til meg, men jakken, luen og sokkene skal være i lys lilla og buksen er i beige/brun![]()
nydelig settMin mor strikker dette hentesettet til meg, men jakken, luen og sokkene skal være i lys lilla og buksen er i beige/brun![]()

Vis vedlegget 45413
Mamma har strikket denne dressen til minihun begynte på den allerede i juli, så derfor den nøytrale fargen
![]()
Vis vedlegget 45413
Mamma har strikket denne dressen til minihun begynte på den allerede i juli, så derfor den nøytrale fargen
![]()